Проблем със запалването на Хонда CR-V 1999 2.0 128

Всякакви технически въпроси

Модератори: AMD, motor1sta

Потребителски аватар
devl_rules
Новак
Новак
Мнения: 2
Регистриран на: 14 дек 2017, 10:17
Kapa: Honda CR-V 1999 2.0 128
Status: Извън линия

Проблем със запалването на Хонда CR-V 1999 2.0 128

Мнениеот devl_rules » 14 дек 2017, 10:34

Здравейте колеги, имам сериозен проблем от около 2 години.Имам проблем с паленето когато захладнее времето, пали от 3-4 път.Придърпва и няма мощност докато незагрее хубаво или докато не обърне на газ.
През лятото нямам никакви проблеми,само при по хладно време.
Сменил съм делко-то,стартера, бензинов филтър, но проблема си остава.
Другият ми въпрос е дали този модел може сам да си направи диагностика с буксите който са под жабката? Съжалявам ако задавам глупави въпроси, но не съм много компетентен


Honda CR-V 1999 2.0 128
Honda VFR 800 VTEC 2002

Потребителски аватар
krasi-mir
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 294
Регистриран на: 02 ное 2010, 13:30
Kapa: у лEво
Местоположение: Момин Проход Сф и Willand UK
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Хонда CR-V 1999 2.0 128

Мнениеот krasi-mir » 23 дек 2017, 12:02

Здравей,
Щом си сменил делкото отхвърляме проблеми от бобина, кондензатор, палец и капачка. Все пак има вероятност на "новото" делко някое от тези неща да прави проблем. Следващите заподозрени са кабелите до свещите и самите свещи.

ВАЖНО - никога не пробвай да завъртиш двигателя с изваден кабел на свещ. Почти на момента заминава бобина или кондензатор или и двете.

Ако под жабката имаш онези 2 малки букси (с 2 и с 3 кабела), можеш да направиш самодиагностика.


CR-V II K20A4 automatic
Civic IX R18Z4 Black Edition

Потребителски аватар
devl_rules
Новак
Новак
Мнения: 2
Регистриран на: 14 дек 2017, 10:17
Kapa: Honda CR-V 1999 2.0 128
Status: Извън линия

Re: Проблем със запалването на Хонда CR-V 1999 2.0 128

Мнениеот devl_rules » 02 яну 2018, 18:26

И от кабелите и от свещите не е проблема защото е изпробвано първо това.След като сложихме новото делко със всичките му неща в него, колата при отворен мотор и на три цилиндъра ( защото сменяхме aнгренажен ремък ) запали без никакъв проблем.След като я сглобихме на другия ден пак палеше от 5-6 път.Но веднъж запали ли след това си я палиш гасиш никакви ядове, само като изстине и почва.Майсторая който е в сервиза каза че в възможно да е от някакъв датчик за температура или от някакви клапани за горивото, все едно не може да качи гориво при първите завъртания.
А относно кабелите за диагностиката, има ги под жабката, но в ауто дата-та изобщо не мога да се ориентирам какво трябва да направя


Honda CR-V 1999 2.0 128
Honda VFR 800 VTEC 2002


Върни се в “Технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта