Страница 1 от 5

ВОДОРОД HHO

Публикувано: 04 фев 2011, 18:25
от ThePitbull
Колега от Варна монтирва такива системи на бензинови и дизелови двигатели.
Състоят се от Генератор на HHO ,Казанче с вода и няколко търбички и жички.
Изображение
Ел схема.
Изображение
Това което можах да изкопча от него като информация
1.Генератора 500лв
2.Монтаж 100лв. времето за монтаж е от 1ч. до 1 ден в зависимост от това дали има място за разполагане на детайлите.
Резултати:--- Колата върви по-силно като с 100+ октана,разход 4.6л/100 извън градтско със скорост 120-140км/ч и Градтско 7л/100 на Ма...626 2.0i
Няма Гърмежи няма Бумтежи ,Грешки по компове и т.н,Сипваш вода в казанчето палиш и караш ако има нещо каза че и сервизна дейност и подръжка правели.
Засърбяме и се поразрових из нета и от този сайт ви показвам снимките
http://www.hho-plus.com/
Колите на клипчето са от любимите ни.
Остава да намеря някой лев и скачам във филма

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 05 фев 2011, 07:48
от dan4060
Колега, всяко ново нещо е добро.Осъществяването , постижимо.Но както от добрата му страна е нужно да се погледне, така и от другата т.е.възникващи недостатъци.Тук в България, по късно навлизат тия рационализации въпреки, че се стремим да ги усвояваме при излизането им.Но и грешки, възникват.За тях говорим, често.

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 15 фев 2011, 16:26
от vladotopalov
Да си кажа честно нищо не ми стана ясно.
Тоя разход който го даваш само за вода лие или само за бензин ?

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 15 фев 2011, 20:06
от dominiko
На горивото бре :rofl: , то ако е само на вода аз вече да съм го сложил :), дори и 100 литра да ми гори на 100 не е проблем -две туби в багажника и газ :champion: .

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 17 фев 2011, 11:22
от ThePitbull
8) :buzzz: :supermen:
Нищо ново под слънцето.Най кофти е че е създадено от българин през 1974г. а другите му се наслаждават и ползват превилегите му.
Разхода само на бензин или само на дизел пада от 30-50%.
Разхода на вода е 4л/8000км
Най-гол.предимство е че се произвежда в момента на ползване и точно толкова колкото е необходимо.
През аспуха излиза толкова чист въздух че може да си сложиш главата и да дишаш а кат вторичен ефект капе дестилирана вода.
Ето 1 клипче - четете долу ниско в ляво с жълтите букви
http://www.vbox7.com/play:53834749

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 23 фев 2011, 10:46
от eldesa
интересна тема!!!
Аз от дълго време чета за тази водородна клетка и как пада разхода и увеличава мощноста на двигателя особено за дизелови автомобили.За да пишат сигурно е така но ми се иска да вида един автомобил с такава система за да си направя сметка на място дали си заслужава да монтирам на автомобила си(Т.Е. да го прибвам или тествам в движение) такава система.От четеното от мен не разбрах дали може да се ползва с пропан бутан или е само за бензин,дизел и метан.Ако някой знае нещо по въпроса за работата на водородната клетка с пропан бутан ще ми е интересно да прочета тези материали.
ЕТО И КАК ИЗГЛЕЖДАТ НЯКОИ МОДЕЛИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР,А И МАЛКО ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ:
http://landaenergy.com/category.php?id_category=6

http://www.ehybridcar.eu/

http://hho-hydrogensystems.com/10-%D0%9 ... D0%B8.html

http://carbuilder.wordpress.com/%D1%81% ... %B8%D1%8F/

http://www.nts-bg.ttm.bg/journal/Archiv ... tankov.pdf

http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0% ... 0%BA%D0%B0
Намерих отговора дали е съвместим с пропан-бутан: ДА РАБОТИ И С АГУ!!!

http://aivanov66.blog.bg/biznes/2010/06 ... ile.567967

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 01 мар 2011, 05:03
от DaKaw
Хмм, доста интересна тема колеги ! Ако бензина се вдигне още малко, ще стане и още по-актуална на българския пазар, все пак в САЩ, бензина струва 1.5лв/литър и въпреки всичко тази технология се прилага в най-новите проекти в автомобилостроенето, но понеже ние не можем да си ги позволим ще прибегнем към доизкусуряване на старите...
Благодаря на ОП за информацията.

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 02 мар 2011, 16:18
от zgabrovski
Колеги, от вчера съм с инсталирана HHO система на моята АлфаРомео 159. Колата е 1,9 JTD.

Системата е от тук http://www.led-osvetlenie.com/index.php?route=product/category&path=41_43.

Първите ми впечатления са - много по рязък старт, направо отлита от кръстовище.

Какво ми направи впечатление? От фирмата от която си закупих системата ми препоръчаха да си сменя крушките по колата с диодни. Харчели по малко ток, с което се освобождава ампераж за HHO клетката.

Монтажа стана много бавно, защо се наложи да свалям броня.. Просто в коша на алфата мястото е кът...

По празниците ще правя тест пълно - пълно за да проследя реална икономия....

Ето и ище интересно четиво, което обяснява много неща: http://store1.data.bg/ichko/%D0%9D%D0%9D%D0%9E-HHO-%D0%92%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD-%D0%93%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80.pdf

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 02 мар 2011, 22:28
от Cinderella
Колега, добре дошъл в нашия форум!
Ще се радваме да получаваме информация за ефектите от поставянето на тази система. При тези нарастващи цени на горивата доста хора ще бъдат заинтригувани от алтернативните горива.
Очакваме да пишеш при първа възможност

Re: ВОДОРОД HHO

Публикувано: 08 апр 2011, 08:45
от pesho-d
Здравейте! Преди някоколко дни писах в блога на една фирма за монтаж на ННО системи по долния текст ама те май нещо се уплашиха и не искат да го побликуват и да отговорят. Кажете си ва6ето мнение относно това което мисля аз. Блога е на Hydroxsystems :)


"Здравейте! До колкото съм запознат със съвременните двигатели с вътрешно горене, изгарянето на водород и кислород в цилиндара не е най-здравословното нещо за него.Отделянето на водна пара с виска температура и налягане няма ли да е вредно за материялите от горивната камера(клапани, глава, бутало, сигменти, цилиндър, гарнитура на главата)? Какво става с ламбда сондата когато покраи нея минава водна пара? Ами тръбите на изпускателната система?
за почистването на саждите съм съгласен до някаде ама за вреди нищо не споменавате. Каква е химическата реакция на водата в цилиндара с останалите изгорели газове от дизела или бензина. при тая температура не се ли образуват киселини и основи които да окисляват частите на двигателя, разглобявали ли сте двигател след работа с ННО система и има ли последствия? Защо да не бензинов двигател да не работи само на браунов газ ами трябва и бензин?
за дизела е ясно трябва нафта щото ина4е няма да има самозапалване на каъвто и да било газ освен етер де :) Да не се окайе в един момент ,че икономията която е направена ще е минимална в сравнение с разходите за части и труд дори и в най-евтиния автосервиз? Иначе е добро като идея ама дали няма последствия. Споделети за наблюдения върху двигатели дълго работили с такава система(ННО) евентуално за снимки на разглобен такъв двигател :]
Благодаря ви за отговорите предварително :)"