ВОДОРОД HHO

АГУ, ГИ и др.

Модератори: AMD, motor1sta

Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот necentrovaniq » 20 май 2011, 18:50

Latest post of the previous page:

Ако имаш бордови комп значи можеш да покажеш/по-точно загатнеш/ ефекта от системата. А някой от около Големото село няма ли или да си харча 20те кинта. Ае права ги 30 да е по-оферта. Просто с 100км пробег не можеш да го хванеш дали има полза от файдата или пък келепир. Искам доказателства. А и замери си и акомулатора, че 20 А не е малко ток. 8)


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
0001
Новак
Новак
Мнения: 4
Регистриран на: 01 окт 2010, 05:52
Kapa: MERCEDES
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот 0001 » 08 юни 2011, 00:25

DaKaw написа:
penchev_63 написа:Здравейте готов съм да споделя реалните резултати от ННО генератора


Сигурен съм, че доста хора ще са заинтересовани.

извинявам се за едрия шрифт , копирам текста , а той е с този шрифт :

Ето резултати от пробези и зареждания , по дати и километни , както следва :

Първо пътуване -пробег 300 км. София - Благоевград - Дупница - Благоевград - София 12.05.2011 година.

Каране в три режима :

- Режим на агресивно каране : СОФИЯ - БЛАГОЕВГРАД . Такъв начин на каране не е бил възможен , преди монтажа на клетката .Служебната дейност е свързана с често спиране и потегляне - почти на всеки километър . Може да се приеме , че карането е като при градски условия. Почти през цялото каране , се ползува пета скорост. Това касае и участъка София - Перник , в участъка на Черния кос .Наконът там , беше преминат на пета скорост . Същото стана и пре възвишенията "СТУДЕНА " И " СТАРО СЕЛО" . При предишни пътувания , на тези участъци се кара на четвърта скорост .

Първото тествуване стана при нощни условия - на фарове и почти празен път.

Резултатът от това първо пътуване и първите сто километра, беше разочароващ :8,1 литра на 100 км,защотоочаквах много по-добър резултат. Трябваше ми размисъл, за да осъзная че съм спирал много и съм натискал автомобила докрая.Успокоението ми беше, че съм постигнал скорост 140 километра в час.

Втори режим на каране: Благоевград - Дупница - Благоевград. Пробег 70 километра , направен с 4 литра гориво и отчетен разход 6,12 литра /100 километра.

Трети режим :Нормално каране София Благоевград , с малко спирания и разход 7,3 литра/100 километра.

Извод: икономия има и тя е межди 2-4 литра на 100 километра, което вцифри означава от 3-7,5 лева икономия.

Градски пробег: 180 километра , заредени 18 литра разход 10л/100 км.

Градски пробег:100 километра, заредени 10 литра 10л/100 км.

ДОСЕГА НЕ СЪМ ПРАВИЛ ПОДОБНА ЗАСЕЧКА НА ГРАДСКИЯ РАЗХОД И НЯМАМ БАЗА ЗА СРАВНЕНИЕ .

13.05.2001 . градски пробег 84 КМ , заредена нафта - 8,3 ЛИТРА - разход 10 литра / 100 км.

15,05,2001 - ГРАДСКИ ПРОБЕГ 137 КМ - ЗАРЕДЕНИ 13,2 ЛИТРА РАЗХОД 10 ЛИТРА НА 100 КМ

17.05.2011 -извънградски пробег 100 км. : СОФИЯ - КАЛОТИНА - СОФИЯ заредени 6 литра разход 6л/100 км.

повторно и трето повторание : СОФИЯ- СЛИВНИЦА - СОФИЯ - 50 КМ - разход 6 литра/100 километра .Резултатът е получен при постоянно каране със скорост 80 километра в час.



19.05.011 - градски пробег 202 км. заредени 19,9 литра - разход 9,8 литра/100 километра.

21-24.05.011 ИЗВЪНГРАДСКИ ПРОБЕГ 545 КМ - ЗАРЕДЕНИ 35 ЛИТРА -РАЗХОД 6,4 ЛИТРА НА 100 КМ . АВТОМОБИЛЪТ Е ПЕРФЕКТЕН ЗА КАРАНЕ , В СРАВНЕНИЕ С ПРЕДИ МОНТАЖА НА КЛЕТКАТА .

26,05,011 градски пробег 209 км. , заредени 24,6 литра - разход 11,48 литра/100 километра. Вероятна причина за повишаване на разхода е повреда в електрическата инсталация на HHO генератора на буса. Поне 30 километра е карано без клетка. Проверка за наличие на вредни емисии в ГТП на Ем Комплект Дружба 2.

ПРОВЕРКА - ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД ЗА ВРЕДНИ ЕМИСИИ НА БУСА - СЪЩИЯ ВЪОБЩЕ НЕ ДАДЕ НАЛИЧИЕ НА ВРЕДНИ ЕМИСИИ.

ИЗВЪРШЕН МОНТАЖ НА МОДУЛАТОР , ПРЕРАБОТКА НА ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ИНСТАЛАЦИЯ НА ВОДОРОДНАТА КЛЕТКА , С ОГЛЕД ПРИДОБИВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛЕН ВИД.

04-06 ЮНИ 011 ГОДИНА ПРОБЕГ 716 КИЛОМЕТРА , ПРИ РАЗЛИЧНИ РЕЖИМИ С РЕЗУЛТАТИ КАКТО СЛЕДВА :

ПРОБЕГ 528 КМ ПРИ РЕЖИМ ДО 100 КМ ЧАС - ЗАРЕДЕНИ 37,6 ЛИТРА НАФТА - РАЗХОД :7,12 ЛИТРА /100 КМ.

ПРОБЕГ 186 КМ ПРИ РЕЖИМ НАД 110 КМ ЧАС- ЗАРЕДЕНИ 19,7 ЛИТРА НАФТА -РАЗХОД 10,5 ЛИТРА /100 КМ.

ИЗВОДЪТ Е ЧЕ РАЗХОДА НА ГОРИВО СЕ ВЛИЯЕ В ЗНАЧИТЕЛНА СТЕПЕН ОТ СКОРОСТТА НА ДВИЖЕНИЕ.

ПРОБЕГ 420 КМ ГРАДСКО , ЗАРЕДЕНИ 43 ЛИТРА НАФТА - РАЗХОД 10,2 ЛИТРА / 100 КИЛОМЕТРА


26.06.011 пробег София- Гърция- София - 646 км., заредени 47 литра - разход 7,27 литра/100 км.

Снимките от Гърция ще кача допълнително .
Прикачени файлове
КЕМПЕР С ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpeg
КЕМПЕР С ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpeg (2.5 KиБ) Видяна 13349 пъти
КЕМПЕР С ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpeg
КЕМПЕР С ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpeg (2.5 KиБ) Видяна 13349 пъти
Последна промяна от 0001 на 26 юни 2011, 22:56, променено общо 1 път.



Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот necentrovaniq » 08 юни 2011, 16:56

20те лв да си ги харча ли? или пък да ги направя 40? Ае някой да дойде и да ме убеди. Ако го направи познавам поне едно 7-8 човека, където ще си ги сложат тия системи след като в последствие и аз го направя !!!


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
manollo
Новак
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 10 дек 2010, 16:42
Kapa: 200
200
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот manollo » 16 юни 2011, 17:24

necentrovaniq написа:20те лв да си ги харча ли? или пък да ги направя 40? Ае някой да дойде и да ме убеди. Ако го направи познавам поне едно 7-8 човека, където ще си ги сложат тия системи след като в последствие и аз го направя !!!


Брой и мен.



Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот necentrovaniq » 16 юни 2011, 21:13

Е двама сме, няма ли кой да докаже, че тия "неща" работят????


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
0001
Новак
Новак
Мнения: 4
Регистриран на: 01 окт 2010, 05:52
Kapa: MERCEDES
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот 0001 » 18 юни 2011, 14:13

Първи 500 километра с разход 9 литра /100 километра. Реализирана икономия малка литър, но в първите 1500 километра става сработване на клетката. След тези километри следва реглаж и донастрийка.

Това е бусът , на който е извършен монтаж на втора водородна клетка.Това стана на 14.06.011 година , на автосервиза "Ем комплект-сервиз" , бул Европа 6А . Монтажът беше извършен от монтьор на фирмата , под наблюдението и ръководството на производителите : "Супер Аква Кар " - телефон 0898430762 . Монтажът на механичната част стана, с повторно напасване на клетката към носещата част на подкалника на FORDA. Клетката е с малко по голями габарити от първата клетка, монтирана на първия бус - PEUGEOT J5. Показател на километраж в момента на монтажа : 166675 мили. Част от монтажа , беше филмиран от фирма , имаща интерес да направи документален филм за проблематиката и на подобни монтажи . Въпреки официалната покана , на монтажа не присъствуваха представители на форум RENAULT . Споделям , че тези експериментални внедрявания на водородни клетки , предизвикаха необясними конфликти ситуации , нетърсени , нежелани и неочаквани. Проблемът не е само в клуб RENAULT . Колеги от други сервизи отхвърлят като абсурдно , желанието да натрупаме опит и да получим отговор на два въпроса :

1. Има ли ефект от монтажа на водородна клетка : да/не ?

2. Какъв е ефекта , ако има такъв , в проценти , в литри на 100/км и в пари .

Вече съм игнориран от форум RENAULT , заради позицията си от натрупания опит с първия бус, необяснимо приет с лична неприязън . По този повод , цитирам Айнщайн: "Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен."

Вероятно , казаното се отнася и до мен - бивш вече във форума , защото съм очаквал интерес към експериментите. Огорчен съм от очакванията си. Логично е , когато се прави експеримент , който не струва 5 лева , който не може всеки да си позволи /не е и нужно/, да се изчака резултата. Ето сега ще чакаме заедно !

"Водородната клетка“, породи странни реакции и отношения . Напуснах , за свое съжаление, два ремонирани автофорума : RENAULT и FIAT. Първия клуб изтри мои теми и публикации ,бях „баннат-изключен“ и обявен за „параноик“ . Втория форум напуснах сам и там повече няма да пиша за водородните клетки. България уникална страна , в която всеки е учител, държи да го слушат и да изпълняват указанията му, сърди се ако не става така. Така започнаха конфликтите. Аз не съм „учител“ , повече съм „изпитател“ поел риска да направи личен и надявам се успешен опит, с монтажа на две водородни клетки.„Учителите“ в кавички, имат един довод, смятайки енергийния баланс: те твърдят че произведения от една водородна клетка „браунов газ“ , не е достатъчен за да промени чувствително работата на двигателя. Може и да са прави , но личния ми опит, показва противното -много силна промяна на работата на мотора, след монтирането на такава клетка.

Ето някои мисли и доводи , в потвърждение на моите наблюдения : Брауновия газ е гориво, добавяно към гориво- бензин или нафта. Брауновия газ бил много малко -твърдят „учителите“, но е много силно гориво. Количеството на бензина или нафтата, отнесено към използувания от двигателя въздух, също не е много различно от това на брауновия газ. И то е малко, но двигателя работи. Излиза ,че двигателя може да работи с малко бензин или нафта , но не може да работи с Браунов газ. Да- за самостоятелна работа на двигателя, газта не достига напълно, но като добавка стига и променя процеса на изгаряне . Главната полза от тази „добавка“ е изгарянето на остатъците от гориво, които" както не е тайна/, при някои двигатели достигат до 60%. Тези наизгоряли „остатъци“, изгарят в колекторите, образуват сажди и др, когато не могат да се употребят в двигателя. „Учителите“ не отчитат този факт. Пълното изгаряне на това гориво/на тези до 60% /повишава ефективността на двигателя и го променя . Температурите при изгарянето на Брауновия газ са доста по-високи и това спомага за бързото , пълното и ефективно изгаряне на цялото гориво. Ето откъде идва икономията при използуването на БРАУНОВИЯ ГАЗ.

Тези клетки , са трудно приложими при автомобили, след 2008 година, с „изпилени“ параметри.
Прикачени файлове
ВОДОРОДНА КЛЕТКА FORD TRANZIT T350 2006 115 КОНЯ .jpeg
ВОДОРОДНА КЛЕТКА FORD TRANZIT T350 2006 115 КОНЯ .jpeg (3.46 KиБ) Видяна 13314 пъти
ВОДОРОДНА КЛЕТКА FORD TRANZIT T350 2006 115 КОНЯ .jpeg
ВОДОРОДНА КЛЕТКА FORD TRANZIT T350 2006 115 КОНЯ .jpeg (3.46 KиБ) Видяна 13314 пъти



Потребителски аватар
joro7208
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 186
Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
Kapa: D16Z6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот joro7208 » 14 юли 2011, 23:26

е тук нещо не се вързва защо никои не иска да направим едно тестче май ни правят на балъци



Потребителски аватар
Майната
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 71
Регистриран на: 24 авг 2010, 17:19
Местоположение: Филибето бре майна....
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Майната » 15 юли 2011, 13:54

Ще следя тази тема с интерес. Възможно е наистина да ни правят на балъци, както по ТВ рекламите "доволни клиенти" да хвалят стоката, възможно е и да не е така. Ще си проличи. Моят спомен от 1983-85година е следния:
Съсед от нашия вход имаше волга "от новия модел". Разбира се гореше като звяр това чудо на руската техника - около 20/100 градско. Един ден нашия се нагъзи в коша и монтира казанче с вода+още няколко детайла /вече не помня точно как работеше/, което свърза към карбуратора. Обясняваше, че така ще гори вода и бензин и ще свали разхода. Около месец-два се хвалеше, че има голям ефект, после изкорми двигателя, основен ремонт и изхвърли системата в кофите за боклук.
Но тук държа да отбележа, че в неговата система НЯМАШЕ този водороден генератор и вероятно тук принципа на работа е доста по-усъвършенстван. Моето лично мнение за сега е фифти/фифти и заемам изчаквателна позиция :?:



Потребителски аватар
joro7208
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 186
Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
Kapa: D16Z6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот joro7208 » 15 юли 2011, 19:48

manollo написа:
necentrovaniq написа:20те лв да си ги харча ли? или пък да ги направя 40? Ае някой да дойде и да ме убеди. Ако го направи познавам поне едно 7-8 човека, където ще си ги сложат тия системи след като в последствие и аз го направя !!!


Брой и мен.

и от мен едно 20 левчета



Потребителски аватар
joro7208
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 186
Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
Kapa: D16Z6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот joro7208 » 16 юли 2011, 23:04

к,во стана с дилара на системите .ами с тестдраива ??????????????????????????????????????????????????????????



Потребителски аватар
joro7208
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 186
Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
Kapa: D16Z6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот joro7208 » 21 юли 2011, 22:33

маи до тук с водородните системи а




Върни се в “Алтернативни горива”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта