Latest post of the previous page:
маи до тук с водородните системи аВОДОРОД HHO
- joro7208
- Хонда Маниак
- Мнения: 186
- Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
- Kapa: D16Z6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
- ThePitbull
- Начинаещ Хонда Фен
- Мнения: 32
- Регистриран на: 05 окт 2010, 13:16
- Kapa: CIVIC + 4WD
- Местоположение: Варна skype pitbull_honda
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Защо никой не обръща внимани на различните тестове които е посочил колегата.
Не познавам кола на газ или на метан дето да върви на пълна сила и да харчи 3-4 на 100.
"Да ти знаеш ли как яко върви кат и отвия кранчето" - да ама сички затегат кранчето а не го отвиват.
Основен проблем при Импулсните регулатори на ток във Водородните системи е Бързодействието.Тоез колко бързо да се следят оборотите за да се изменя силата на тока и от там производителноста на клетката.Няма как бързината на увеличаване на оборотите на двигателя да е същата кат скороста на завиране на водата.
Няма такъв дето да си настроии колата на газ да дава добри резолтати на Драг.И така да я кара ежедневно.
Ще трябва да дочакаме да излезе дисциплината ДРАГ РЕЙСИНГ ШЕЛ ЕКОМАРАТОН
ТЕРТИПЛИЯ
- joro7208
- Хонда Маниак
- Мнения: 186
- Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
- Kapa: D16Z6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
какво става стази тема нещо няма .............................................................
- Crazy Scientist
- Moderator
- Мнения: 641
- Регистриран на: 29 авг 2011, 17:53
- Kapa: гумите да пищят от болка
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Брауновият газ (ННО) от десетилетия наред е актуална темата за екология, опазване на околната среда и алтернативни горива. От десетилетия наред учените правят дребни крачки към подобряване ефективността на изграрянето на горивата и намаляването на вредните емисии. Оказва се обаче, че и от десетилетия наред съществува технология, която превърща утопичната идея за извличане на енергия от чиста вода в реалност, даваща изцяло нови хоризонти и поле за развитие на съвременната индустрия.
Годината е 1971. Българският учен Илия Вълков, след години гонения от тогавашната власт, вече установил се далеч от България и сменил името си на Yull Brown (Юл Браун), прави епохално откритие, следвайки собствената си вяра и страстта си към науката. Технологията включва две стъпки – първата е електролиза на водата (известна от десетилетия), при което се разделят кислородът и водородът на смес от кисород и водород в стехиометрично (обемно) отношение 1:2 и втория, ключов момент – оказва се, че при смесването обратно на двата газа дори под налягане не се получава експлозия, а точно обратното – сместа имплодира, намалявайки собствения си обем 24 пъти. Тази газова смес получава името Браунов газ и тя има много специфични свойства, нехарактерни за никое от познатите ни вещества.
Демонстрациите на Брауновият газ са невиждани: синкав пламък от малка горелка прогаря идеален чист отвор както в дървена плоскост, така и в метален лист, та дори в мраморна плоча. В същото време горелката може да се държи с гола ръка почти до самата дюза. Поднесен към волфрамова пръчка (температурата на топене на волфрама е 3422 градуса) горящият HHO газ предизвиква бял пламък и пръчката започва да се изпарява в единия край, докато другия е достатъчно студен да се държи с ръка. Тестван върху тухла първо я глежосва и после тухлата се стапя. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта – парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Изотопът америций 241, който излъчва 16 00 кюри радиация в минута, след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.
Наблюдава се поведение, непознато при известните ни до момента газове – Брауновият газ мени температурата си според материала поднесен пред него, като може да топи всякакви материали. Приложенията му са безбройно много – да изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, да превръща водата в гориво, да произвежда електричество, да създава вода в пустинята, да пречиства руди…
В автомобилната индустрия откритието на Илия Вълков би могло да предизвика революция. Вече са известни множество успешни опити на прилагане на газа като добавка към горивата за подобряване ефективността на изгаряне и повишаване на мощността. Разходът на гориво спада с 15-40% (някои случаи докладват и за 100%, т.е. двигател използващ само HHO-газ), а постиженията при мощността са 15-20% повишаване. В силовите автомобили технологията има много сериозно бъдеще, макар и до момента да е непопулярна за такива цели. Макар и все още апокрифно и любителски, опитите продължават да изненадват с нови и нови начини на приложение и нарастващата нужда от алтернативни енергоизточници кара големите компании да обръщат по-сериозно внимание на често пренебрегваното като „магическо“ и „окултно“ откритие на нашия учен.
Годината е 1971. Българският учен Илия Вълков, след години гонения от тогавашната власт, вече установил се далеч от България и сменил името си на Yull Brown (Юл Браун), прави епохално откритие, следвайки собствената си вяра и страстта си към науката. Технологията включва две стъпки – първата е електролиза на водата (известна от десетилетия), при което се разделят кислородът и водородът на смес от кисород и водород в стехиометрично (обемно) отношение 1:2 и втория, ключов момент – оказва се, че при смесването обратно на двата газа дори под налягане не се получава експлозия, а точно обратното – сместа имплодира, намалявайки собствения си обем 24 пъти. Тази газова смес получава името Браунов газ и тя има много специфични свойства, нехарактерни за никое от познатите ни вещества.
Демонстрациите на Брауновият газ са невиждани: синкав пламък от малка горелка прогаря идеален чист отвор както в дървена плоскост, така и в метален лист, та дори в мраморна плоча. В същото време горелката може да се държи с гола ръка почти до самата дюза. Поднесен към волфрамова пръчка (температурата на топене на волфрама е 3422 градуса) горящият HHO газ предизвиква бял пламък и пръчката започва да се изпарява в единия край, докато другия е достатъчно студен да се държи с ръка. Тестван върху тухла първо я глежосва и после тухлата се стапя. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта – парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Изотопът америций 241, който излъчва 16 00 кюри радиация в минута, след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.
Наблюдава се поведение, непознато при известните ни до момента газове – Брауновият газ мени температурата си според материала поднесен пред него, като може да топи всякакви материали. Приложенията му са безбройно много – да изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, да превръща водата в гориво, да произвежда електричество, да създава вода в пустинята, да пречиства руди…
В автомобилната индустрия откритието на Илия Вълков би могло да предизвика революция. Вече са известни множество успешни опити на прилагане на газа като добавка към горивата за подобряване ефективността на изгаряне и повишаване на мощността. Разходът на гориво спада с 15-40% (някои случаи докладват и за 100%, т.е. двигател използващ само HHO-газ), а постиженията при мощността са 15-20% повишаване. В силовите автомобили технологията има много сериозно бъдеще, макар и до момента да е непопулярна за такива цели. Макар и все още апокрифно и любителски, опитите продължават да изненадват с нови и нови начини на приложение и нарастващата нужда от алтернативни енергоизточници кара големите компании да обръщат по-сериозно внимание на често пренебрегваното като „магическо“ и „окултно“ откритие на нашия учен.
На 1 мъж, женски (.)(.) и конски сили, винаги са му малко
- necentrovaniq
- Хонда Гуру
- Мнения: 572
- Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
- Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
- Местоположение: Перник,България
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Аз имам един колега,
Сложил си сам самоделна клетка на пежото. Доволен е. Около 1.5л нафта надолу и колата върви като полудела.
Обаче клетката иска 20А ток. Имам списък с нужните продукти и неговото обещание ако ги струпам да я направиме заедно, но...
За инжекция не става. Ок, на комара, но 20А ще искат 2ро динамо. И с 200кинта средно за материали+50 за някакво динамо+някой да го сложи/и там лев/+настройки=много нерви за 1л надолу
Само който е решил да си я прави-ползва се нераждавейка 316л. 0,5кв м. са стига за една. Разширително казанче, амперметър,реле,кабели, клингерит,плескиглас на 1см., винтове. Чертеж нямам, но с тези данни някой ако иска даже и по снимка може да се ориентира.
п.п.Който си го прави, ако иска да приема каквото пише както си иска. На ваша отговорност.
Сложил си сам самоделна клетка на пежото. Доволен е. Около 1.5л нафта надолу и колата върви като полудела.
Обаче клетката иска 20А ток. Имам списък с нужните продукти и неговото обещание ако ги струпам да я направиме заедно, но...
За инжекция не става. Ок, на комара, но 20А ще искат 2ро динамо. И с 200кинта средно за материали+50 за някакво динамо+някой да го сложи/и там лев/+настройки=много нерви за 1л надолу
Само който е решил да си я прави-ползва се нераждавейка 316л. 0,5кв м. са стига за една. Разширително казанче, амперметър,реле,кабели, клингерит,плескиглас на 1см., винтове. Чертеж нямам, но с тези данни някой ако иска даже и по снимка може да се ориентира.
п.п.Който си го прави, ако иска да приема каквото пише както си иска. На ваша отговорност.
Ако един проблем си има решение, значи не е проблем
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
- Crazy Scientist
- Moderator
- Мнения: 641
- Регистриран на: 29 авг 2011, 17:53
- Kapa: гумите да пищят от болка
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Колега, в по задни постове си писал, че искаш да направиш тест на кола с водородна клетка, в крайна сметка, след това казваш, че твой авер има такава на колата... и все пак имаше ли тестове и какво показаха резултатите ако е имало
На 1 мъж, женски (.)(.) и конски сили, винаги са му малко
- necentrovaniq
- Хонда Гуру
- Мнения: 572
- Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
- Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
- Местоположение: Перник,България
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Не,
Пича не я кара на работа. Обещал ми е тест отпролет някога...
Пича не я кара на работа. Обещал ми е тест отпролет някога...
Ако един проблем си има решение, значи не е проблем
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
- nanko1234
- Новак
- Мнения: 5
- Регистриран на: 16 ное 2011, 13:21
- Kapa: англичанка
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
та какво стана с тази тема някои сложил ли е тази клетка или поне да е направил тест драйв хайде кажете че и на мен ми се иска да се набутам
- motor1sta
- Moderator
- Мнения: 887
- Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
- Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Тука като гледам няма никакви реални проби и резултати .... всички писали ми изглеждат като "рекламни лица" на въпросните клетки с цел повече хора да си ги купят ..... Още повече се усъмнявам във въпросните клетки е цената им. Въпросния PWM с цена в сайтовете от 100+ лв е повече от преувеличена и висока. Явно за повечето хора това звучи "сложно" и уж скъпо ...... от там продавачите товарят хората. Самата клетка също може да се направи с по-малка сума, но там няма да изглежда като "купешко"
Та сега на въпроса: някой който има въпросната система да отвори PWM и да каже какви са крайните транзистори(тези на радиаторите), защото с тея където ми се виждат по снимки малко трудно 2 транзистора ще издържат 30А при 99% коефицент на запълване.
Второ: четох че честотата е 100Hz .... има ли основателна причина да е толкова малка ???? Защото при по - висока транзисторите ще работят доста по-добре.
Трето: има ли някой който да каже какъв ампераж ползва при работа на клетката? И с какво е измерен ??? Измерването на ампеража с обикновен уред и пиковата мощност са две много различни неща и ми е интересно какви са стойностите на двете.
Та сега на въпроса: някой който има въпросната система да отвори PWM и да каже какви са крайните транзистори(тези на радиаторите), защото с тея където ми се виждат по снимки малко трудно 2 транзистора ще издържат 30А при 99% коефицент на запълване.
Второ: четох че честотата е 100Hz .... има ли основателна причина да е толкова малка ???? Защото при по - висока транзисторите ще работят доста по-добре.
Трето: има ли някой който да каже какъв ампераж ползва при работа на клетката? И с какво е измерен ??? Измерването на ампеража с обикновен уред и пиковата мощност са две много различни неща и ми е интересно какви са стойностите на двете.
- Niakoi
- Новак
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19 фев 2011, 22:44
- Kapa: ACCORD
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
За цената на PWM-а си прав!
За транзисторите - не е голям проблем да издържат 30А. Все пак напрежението е до 15V. Нисковолтови, мощни полеваци колкото щеш. Като са за по-ниско напрежение, съпротивлениерто им при отпушено състояние е по ниско, от там и разсейваната мощност (греенето) е по-малка.
А, 100-те херца и аз не ги зацепвам!? Да е заради по малкото греене при фронтовете! Нещо не виждам "огромната" разлика между 100Hz и 1kHz например...
За транзисторите - не е голям проблем да издържат 30А. Все пак напрежението е до 15V. Нисковолтови, мощни полеваци колкото щеш. Като са за по-ниско напрежение, съпротивлениерто им при отпушено състояние е по ниско, от там и разсейваната мощност (греенето) е по-малка.
А, 100-те херца и аз не ги зацепвам!? Да е заради по малкото греене при фронтовете! Нещо не виждам "огромната" разлика между 100Hz и 1kHz например...
На мене пък ми се струва, че тези "всички" (онзи с алфата, онзи с еспейса и другия с мерцедаса) са един и същи човек!teror1sta написа:Тука като гледам няма никакви реални проби и резултати .... всички писали ми изглеждат като "рекламни лица" на въпросните клетки с цел повече хора да си ги купят .....
- motor1sta
- Moderator
- Мнения: 887
- Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
- Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
После четох линка към другия форум и определено сигурно е един и същ
Иначе някъде издирих схемата на въпросния PWM и бяха ползвани 2 irfp240 , които по спомен при DC бяха ~10А при 15V ...... не виждам как ще държат 30А , дори и да заработят няма да е за дълго ... Аз си направих един PWM за пробата и след като избочих 2*irfp240 ги замених с 260-ки, които вече дори без принудително охлаждане си държат 30А при DC . Направих му и регулиране на честотата ама още чакам да направят клетката да видим ще го бъде ли ....
Иначе за честотата единственото, което изрових в нета е: с промяна на честотата може да се регулира в някакви граници производството на Браунов газ и най-вече да се регулира температурата на електролита.
Иначе някъде издирих схемата на въпросния PWM и бяха ползвани 2 irfp240 , които по спомен при DC бяха ~10А при 15V ...... не виждам как ще държат 30А , дори и да заработят няма да е за дълго ... Аз си направих един PWM за пробата и след като избочих 2*irfp240 ги замених с 260-ки, които вече дори без принудително охлаждане си държат 30А при DC . Направих му и регулиране на честотата ама още чакам да направят клетката да видим ще го бъде ли ....
Иначе за честотата единственото, което изрових в нета е: с промяна на честотата може да се регулира в някакви граници производството на Браунов газ и най-вече да се регулира температурата на електролита.
Върни се в “Алтернативни горива”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост