ВОДОРОД HHO

АГУ, ГИ и др.

Модератори: AMD, motor1sta

Потребителски аватар
joro7208
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 186
Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
Kapa: D16Z6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот joro7208 » 21 юли 2011, 22:33

Latest post of the previous page:

маи до тук с водородните системи а



Потребителски аватар
ThePitbull
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 32
Регистриран на: 05 окт 2010, 13:16
Kapa: CIVIC + 4WD
Местоположение: Варна skype pitbull_honda
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот ThePitbull » 29 юли 2011, 12:02

:rofl: :clap: :!:
Защо никой не обръща внимани на различните тестове които е посочил колегата.
Не познавам кола на газ или на метан дето да върви на пълна сила и да харчи 3-4 на 100.
"Да ти знаеш ли как яко върви кат и отвия кранчето" - да ама сички затегат кранчето а не го отвиват.
Основен проблем при Импулсните регулатори на ток във Водородните системи е Бързодействието.Тоез колко бързо да се следят оборотите за да се изменя силата на тока и от там производителноста на клетката.Няма как бързината на увеличаване на оборотите на двигателя да е същата кат скороста на завиране на водата.
Няма такъв дето да си настроии колата на газ да дава добри резолтати на Драг.И така да я кара ежедневно.
Ще трябва да дочакаме да излезе дисциплината ДРАГ РЕЙСИНГ ШЕЛ ЕКОМАРАТОН :supermen: :champion:


ТЕРТИПЛИЯ

Потребителски аватар
joro7208
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 186
Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
Kapa: D16Z6
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот joro7208 » 07 сеп 2011, 23:16

какво става стази тема нещо няма .............................................................



Потребителски аватар
Crazy Scientist
Moderator
Moderator
Мнения: 641
Регистриран на: 29 авг 2011, 17:53
Kapa: гумите да пищят от болка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Crazy Scientist » 11 окт 2011, 21:36

Брауновият газ (ННО) от десетилетия наред е актуална темата за екология, опазване на околната среда и алтернативни горива. От десетилетия наред учените правят дребни крачки към подобряване ефективността на изграрянето на горивата и намаляването на вредните емисии. Оказва се обаче, че и от десетилетия наред съществува технология, която превърща утопичната идея за извличане на енергия от чиста вода в реалност, даваща изцяло нови хоризонти и поле за развитие на съвременната индустрия.

Годината е 1971. Българският учен Илия Вълков, след години гонения от тогавашната власт, вече установил се далеч от България и сменил името си на Yull Brown (Юл Браун), прави епохално откритие, следвайки собствената си вяра и страстта си към науката. Технологията включва две стъпки – първата е електролиза на водата (известна от десетилетия), при което се разделят кислородът и водородът на смес от кисород и водород в стехиометрично (обемно) отношение 1:2 и втория, ключов момент – оказва се, че при смесването обратно на двата газа дори под налягане не се получава експлозия, а точно обратното – сместа имплодира, намалявайки собствения си обем 24 пъти. Тази газова смес получава името Браунов газ и тя има много специфични свойства, нехарактерни за никое от познатите ни вещества.

Демонстрациите на Брауновият газ са невиждани: синкав пламък от малка горелка прогаря идеален чист отвор както в дървена плоскост, така и в метален лист, та дори в мраморна плоча. В същото време горелката може да се държи с гола ръка почти до самата дюза. Поднесен към волфрамова пръчка (температурата на топене на волфрама е 3422 градуса) горящият HHO газ предизвиква бял пламък и пръчката започва да се изпарява в единия край, докато другия е достатъчно студен да се държи с ръка. Тестван върху тухла първо я глежосва и после тухлата се стапя. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта – парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Изотопът америций 241, който излъчва 16 00 кюри радиация в минута, след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.

Наблюдава се поведение, непознато при известните ни до момента газове – Брауновият газ мени температурата си според материала поднесен пред него, като може да топи всякакви материали. Приложенията му са безбройно много – да изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, да превръща водата в гориво, да произвежда електричество, да създава вода в пустинята, да пречиства руди…

В автомобилната индустрия откритието на Илия Вълков би могло да предизвика революция. Вече са известни множество успешни опити на прилагане на газа като добавка към горивата за подобряване ефективността на изгаряне и повишаване на мощността. Разходът на гориво спада с 15-40% (някои случаи докладват и за 100%, т.е. двигател използващ само HHO-газ), а постиженията при мощността са 15-20% повишаване. В силовите автомобили технологията има много сериозно бъдеще, макар и до момента да е непопулярна за такива цели. Макар и все още апокрифно и любителски, опитите продължават да изненадват с нови и нови начини на приложение и нарастващата нужда от алтернативни енергоизточници кара големите компании да обръщат по-сериозно внимание на често пренебрегваното като „магическо“ и „окултно“ откритие на нашия учен.


На 1 мъж, женски (.)(.) и конски сили, винаги са му малко

Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот necentrovaniq » 22 окт 2011, 21:12

Аз имам един колега,
Сложил си сам самоделна клетка на пежото. Доволен е. Около 1.5л нафта надолу и колата върви като полудела.
Обаче клетката иска 20А ток. Имам списък с нужните продукти и неговото обещание ако ги струпам да я направиме заедно, но...
За инжекция не става. Ок, на комара, но 20А ще искат 2ро динамо. И с 200кинта средно за материали+50 за някакво динамо+някой да го сложи/и там лев/+настройки=много нерви за 1л надолу 8)

Само който е решил да си я прави-ползва се нераждавейка 316л. 0,5кв м. са стига за една. Разширително казанче, амперметър,реле,кабели, клингерит,плескиглас на 1см., винтове. Чертеж нямам, но с тези данни някой ако иска даже и по снимка може да се ориентира.

п.п.Който си го прави, ако иска да приема каквото пише както си иска. На ваша отговорност.


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
Crazy Scientist
Moderator
Moderator
Мнения: 641
Регистриран на: 29 авг 2011, 17:53
Kapa: гумите да пищят от болка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Crazy Scientist » 07 дек 2011, 13:54

Колега, в по задни постове си писал, че искаш да направиш тест на кола с водородна клетка, в крайна сметка, след това казваш, че твой авер има такава на колата... и все пак имаше ли тестове и какво показаха резултатите ако е имало :)


На 1 мъж, женски (.)(.) и конски сили, винаги са му малко

Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот necentrovaniq » 09 дек 2011, 22:41

Не,
Пича не я кара на работа. Обещал ми е тест отпролет някога...


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
nanko1234
Новак
Новак
Мнения: 5
Регистриран на: 16 ное 2011, 13:21
Kapa: англичанка
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот nanko1234 » 24 мар 2012, 12:11

та какво стана с тази тема някои сложил ли е тази клетка или поне да е направил тест драйв хайде кажете че и на мен ми се иска да се набутам



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот motor1sta » 30 май 2012, 22:20

Тука като гледам няма никакви реални проби и резултати .... всички писали ми изглеждат като "рекламни лица" на въпросните клетки с цел повече хора да си ги купят ..... Още повече се усъмнявам във въпросните клетки е цената им. Въпросния PWM с цена в сайтовете от 100+ лв е повече от преувеличена и висока. Явно за повечето хора това звучи "сложно" и уж скъпо ...... от там продавачите товарят хората. Самата клетка също може да се направи с по-малка сума, но там няма да изглежда като "купешко" :lol:

Та сега на въпроса: някой който има въпросната система да отвори PWM и да каже какви са крайните транзистори(тези на радиаторите), защото с тея където ми се виждат по снимки малко трудно 2 транзистора ще издържат 30А при 99% коефицент на запълване.
Второ: четох че честотата е 100Hz .... има ли основателна причина да е толкова малка ???? Защото при по - висока транзисторите ще работят доста по-добре.
Трето: има ли някой който да каже какъв ампераж ползва при работа на клетката? И с какво е измерен ??? Измерването на ампеража с обикновен уред и пиковата мощност са две много различни неща и ми е интересно какви са стойностите на двете.



Потребителски аватар
Niakoi
Новак
Новак
Мнения: 7
Регистриран на: 19 фев 2011, 22:44
Kapa: ACCORD
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Niakoi » 11 юли 2012, 09:46

За цената на PWM-а си прав!
За транзисторите - не е голям проблем да издържат 30А. Все пак напрежението е до 15V. Нисковолтови, мощни полеваци колкото щеш. Като са за по-ниско напрежение, съпротивлениерто им при отпушено състояние е по ниско, от там и разсейваната мощност (греенето) е по-малка.
А, 100-те херца и аз не ги зацепвам!? Да е заради по малкото греене при фронтовете! Нещо не виждам "огромната" разлика между 100Hz и 1kHz например...
teror1sta написа:Тука като гледам няма никакви реални проби и резултати .... всички писали ми изглеждат като "рекламни лица" на въпросните клетки с цел повече хора да си ги купят .....
На мене пък ми се струва, че тези "всички" (онзи с алфата, онзи с еспейса и другия с мерцедаса) са един и същи човек!



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот motor1sta » 24 юли 2012, 23:17

После четох линка към другия форум и определено сигурно е един и същ :D

Иначе някъде издирих схемата на въпросния PWM и бяха ползвани 2 irfp240 , които по спомен при DC бяха ~10А при 15V ...... не виждам как ще държат 30А , дори и да заработят няма да е за дълго ... :lol: Аз си направих един PWM за пробата и след като избочих 2*irfp240 ги замених с 260-ки, които вече дори без принудително охлаждане си държат 30А при DC . Направих му и регулиране на честотата ама още чакам да направят клетката да видим ще го бъде ли ....

Иначе за честотата единственото, което изрових в нета е: с промяна на честотата може да се регулира в някакви граници производството на Браунов газ и най-вече да се регулира температурата на електролита.




Върни се в “Алтернативни горива”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост