Latest post of the previous page:
Ако имаш бордови комп значи можеш да покажеш/по-точно загатнеш/ ефекта от системата. А някой от около Големото село няма ли или да си харча 20те кинта. Ае права ги 30 да е по-оферта. Просто с 100км пробег не можеш да го хванеш дали има полза от файдата или пък келепир. Искам доказателства. А и замери си и акомулатора, че 20 А не е малко ток.ВОДОРОД HHO
- necentrovaniq
- Хонда Гуру
- Мнения: 572
- Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
- Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
- Местоположение: Перник,България
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Ако един проблем си има решение, значи не е проблем
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
- 0001
- Новак
- Мнения: 4
- Регистриран на: 01 окт 2010, 05:52
- Kapa: MERCEDES
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
DaKaw написа:penchev_63 написа:Здравейте готов съм да споделя реалните резултати от ННО генератора
Сигурен съм, че доста хора ще са заинтересовани.
извинявам се за едрия шрифт , копирам текста , а той е с този шрифт :
Ето резултати от пробези и зареждания , по дати и километни , както следва :
Първо пътуване -пробег 300 км. София - Благоевград - Дупница - Благоевград - София 12.05.2011 година.
Каране в три режима :
- Режим на агресивно каране : СОФИЯ - БЛАГОЕВГРАД . Такъв начин на каране не е бил възможен , преди монтажа на клетката .Служебната дейност е свързана с често спиране и потегляне - почти на всеки километър . Може да се приеме , че карането е като при градски условия. Почти през цялото каране , се ползува пета скорост. Това касае и участъка София - Перник , в участъка на Черния кос .Наконът там , беше преминат на пета скорост . Същото стана и пре възвишенията "СТУДЕНА " И " СТАРО СЕЛО" . При предишни пътувания , на тези участъци се кара на четвърта скорост .
Първото тествуване стана при нощни условия - на фарове и почти празен път.
Резултатът от това първо пътуване и първите сто километра, беше разочароващ :8,1 литра на 100 км,защотоочаквах много по-добър резултат. Трябваше ми размисъл, за да осъзная че съм спирал много и съм натискал автомобила докрая.Успокоението ми беше, че съм постигнал скорост 140 километра в час.
Втори режим на каране: Благоевград - Дупница - Благоевград. Пробег 70 километра , направен с 4 литра гориво и отчетен разход 6,12 литра /100 километра.
Трети режим :Нормално каране София Благоевград , с малко спирания и разход 7,3 литра/100 километра.
Извод: икономия има и тя е межди 2-4 литра на 100 километра, което вцифри означава от 3-7,5 лева икономия.
Градски пробег: 180 километра , заредени 18 литра разход 10л/100 км.
Градски пробег:100 километра, заредени 10 литра 10л/100 км.
ДОСЕГА НЕ СЪМ ПРАВИЛ ПОДОБНА ЗАСЕЧКА НА ГРАДСКИЯ РАЗХОД И НЯМАМ БАЗА ЗА СРАВНЕНИЕ .
13.05.2001 . градски пробег 84 КМ , заредена нафта - 8,3 ЛИТРА - разход 10 литра / 100 км.
15,05,2001 - ГРАДСКИ ПРОБЕГ 137 КМ - ЗАРЕДЕНИ 13,2 ЛИТРА РАЗХОД 10 ЛИТРА НА 100 КМ
17.05.2011 -извънградски пробег 100 км. : СОФИЯ - КАЛОТИНА - СОФИЯ заредени 6 литра разход 6л/100 км.
повторно и трето повторание : СОФИЯ- СЛИВНИЦА - СОФИЯ - 50 КМ - разход 6 литра/100 километра .Резултатът е получен при постоянно каране със скорост 80 километра в час.
19.05.011 - градски пробег 202 км. заредени 19,9 литра - разход 9,8 литра/100 километра.
21-24.05.011 ИЗВЪНГРАДСКИ ПРОБЕГ 545 КМ - ЗАРЕДЕНИ 35 ЛИТРА -РАЗХОД 6,4 ЛИТРА НА 100 КМ . АВТОМОБИЛЪТ Е ПЕРФЕКТЕН ЗА КАРАНЕ , В СРАВНЕНИЕ С ПРЕДИ МОНТАЖА НА КЛЕТКАТА .
26,05,011 градски пробег 209 км. , заредени 24,6 литра - разход 11,48 литра/100 километра. Вероятна причина за повишаване на разхода е повреда в електрическата инсталация на HHO генератора на буса. Поне 30 километра е карано без клетка. Проверка за наличие на вредни емисии в ГТП на Ем Комплект Дружба 2.
ПРОВЕРКА - ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД ЗА ВРЕДНИ ЕМИСИИ НА БУСА - СЪЩИЯ ВЪОБЩЕ НЕ ДАДЕ НАЛИЧИЕ НА ВРЕДНИ ЕМИСИИ.
ИЗВЪРШЕН МОНТАЖ НА МОДУЛАТОР , ПРЕРАБОТКА НА ЕЛЕКТРИЧЕСКАТА ИНСТАЛАЦИЯ НА ВОДОРОДНАТА КЛЕТКА , С ОГЛЕД ПРИДОБИВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛЕН ВИД.
04-06 ЮНИ 011 ГОДИНА ПРОБЕГ 716 КИЛОМЕТРА , ПРИ РАЗЛИЧНИ РЕЖИМИ С РЕЗУЛТАТИ КАКТО СЛЕДВА :
ПРОБЕГ 528 КМ ПРИ РЕЖИМ ДО 100 КМ ЧАС - ЗАРЕДЕНИ 37,6 ЛИТРА НАФТА - РАЗХОД :7,12 ЛИТРА /100 КМ.
ПРОБЕГ 186 КМ ПРИ РЕЖИМ НАД 110 КМ ЧАС- ЗАРЕДЕНИ 19,7 ЛИТРА НАФТА -РАЗХОД 10,5 ЛИТРА /100 КМ.
ИЗВОДЪТ Е ЧЕ РАЗХОДА НА ГОРИВО СЕ ВЛИЯЕ В ЗНАЧИТЕЛНА СТЕПЕН ОТ СКОРОСТТА НА ДВИЖЕНИЕ.
ПРОБЕГ 420 КМ ГРАДСКО , ЗАРЕДЕНИ 43 ЛИТРА НАФТА - РАЗХОД 10,2 ЛИТРА / 100 КИЛОМЕТРА
26.06.011 пробег София- Гърция- София - 646 км., заредени 47 литра - разход 7,27 литра/100 км.
Снимките от Гърция ще кача допълнително .
- Прикачени файлове
-
- КЕМПЕР С ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpeg (2.5 KиБ) Видяна 18679 пъти
- КЕМПЕР С ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpeg (2.5 KиБ) Видяна 18679 пъти
Последна промяна от 0001 на 26 юни 2011, 22:56, променено общо 1 път.
- necentrovaniq
- Хонда Гуру
- Мнения: 572
- Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
- Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
- Местоположение: Перник,България
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
20те лв да си ги харча ли? или пък да ги направя 40? Ае някой да дойде и да ме убеди. Ако го направи познавам поне едно 7-8 човека, където ще си ги сложат тия системи след като в последствие и аз го направя !!!
Ако един проблем си има решение, значи не е проблем
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
- manollo
- Новак
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10 дек 2010, 16:42
- Kapa: 200
200 - Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
necentrovaniq написа:20те лв да си ги харча ли? или пък да ги направя 40? Ае някой да дойде и да ме убеди. Ако го направи познавам поне едно 7-8 човека, където ще си ги сложат тия системи след като в последствие и аз го направя !!!
Брой и мен.
- necentrovaniq
- Хонда Гуру
- Мнения: 572
- Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
- Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
- Местоположение: Перник,България
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Е двама сме, няма ли кой да докаже, че тия "неща" работят????
Ако един проблем си има решение, значи не е проблем
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "
- 0001
- Новак
- Мнения: 4
- Регистриран на: 01 окт 2010, 05:52
- Kapa: MERCEDES
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Първи 500 километра с разход 9 литра /100 километра. Реализирана икономия малка литър, но в първите 1500 километра става сработване на клетката. След тези километри следва реглаж и донастрийка.
Това е бусът , на който е извършен монтаж на втора водородна клетка.Това стана на 14.06.011 година , на автосервиза "Ем комплект-сервиз" , бул Европа 6А . Монтажът беше извършен от монтьор на фирмата , под наблюдението и ръководството на производителите : "Супер Аква Кар " - телефон 0898430762 . Монтажът на механичната част стана, с повторно напасване на клетката към носещата част на подкалника на FORDA. Клетката е с малко по голями габарити от първата клетка, монтирана на първия бус - PEUGEOT J5. Показател на километраж в момента на монтажа : 166675 мили. Част от монтажа , беше филмиран от фирма , имаща интерес да направи документален филм за проблематиката и на подобни монтажи . Въпреки официалната покана , на монтажа не присъствуваха представители на форум RENAULT . Споделям , че тези експериментални внедрявания на водородни клетки , предизвикаха необясними конфликти ситуации , нетърсени , нежелани и неочаквани. Проблемът не е само в клуб RENAULT . Колеги от други сервизи отхвърлят като абсурдно , желанието да натрупаме опит и да получим отговор на два въпроса :
1. Има ли ефект от монтажа на водородна клетка : да/не ?
2. Какъв е ефекта , ако има такъв , в проценти , в литри на 100/км и в пари .
Вече съм игнориран от форум RENAULT , заради позицията си от натрупания опит с първия бус, необяснимо приет с лична неприязън . По този повод , цитирам Айнщайн: "Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен."
Вероятно , казаното се отнася и до мен - бивш вече във форума , защото съм очаквал интерес към експериментите. Огорчен съм от очакванията си. Логично е , когато се прави експеримент , който не струва 5 лева , който не може всеки да си позволи /не е и нужно/, да се изчака резултата. Ето сега ще чакаме заедно !
"Водородната клетка“, породи странни реакции и отношения . Напуснах , за свое съжаление, два ремонирани автофорума : RENAULT и FIAT. Първия клуб изтри мои теми и публикации ,бях „баннат-изключен“ и обявен за „параноик“ . Втория форум напуснах сам и там повече няма да пиша за водородните клетки. България уникална страна , в която всеки е учител, държи да го слушат и да изпълняват указанията му, сърди се ако не става така. Така започнаха конфликтите. Аз не съм „учител“ , повече съм „изпитател“ поел риска да направи личен и надявам се успешен опит, с монтажа на две водородни клетки.„Учителите“ в кавички, имат един довод, смятайки енергийния баланс: те твърдят че произведения от една водородна клетка „браунов газ“ , не е достатъчен за да промени чувствително работата на двигателя. Може и да са прави , но личния ми опит, показва противното -много силна промяна на работата на мотора, след монтирането на такава клетка.
Ето някои мисли и доводи , в потвърждение на моите наблюдения : Брауновия газ е гориво, добавяно към гориво- бензин или нафта. Брауновия газ бил много малко -твърдят „учителите“, но е много силно гориво. Количеството на бензина или нафтата, отнесено към използувания от двигателя въздух, също не е много различно от това на брауновия газ. И то е малко, но двигателя работи. Излиза ,че двигателя може да работи с малко бензин или нафта , но не може да работи с Браунов газ. Да- за самостоятелна работа на двигателя, газта не достига напълно, но като добавка стига и променя процеса на изгаряне . Главната полза от тази „добавка“ е изгарянето на остатъците от гориво, които" както не е тайна/, при някои двигатели достигат до 60%. Тези наизгоряли „остатъци“, изгарят в колекторите, образуват сажди и др, когато не могат да се употребят в двигателя. „Учителите“ не отчитат този факт. Пълното изгаряне на това гориво/на тези до 60% /повишава ефективността на двигателя и го променя . Температурите при изгарянето на Брауновия газ са доста по-високи и това спомага за бързото , пълното и ефективно изгаряне на цялото гориво. Ето откъде идва икономията при използуването на БРАУНОВИЯ ГАЗ.
Тези клетки , са трудно приложими при автомобили, след 2008 година, с „изпилени“ параметри.
Това е бусът , на който е извършен монтаж на втора водородна клетка.Това стана на 14.06.011 година , на автосервиза "Ем комплект-сервиз" , бул Европа 6А . Монтажът беше извършен от монтьор на фирмата , под наблюдението и ръководството на производителите : "Супер Аква Кар " - телефон 0898430762 . Монтажът на механичната част стана, с повторно напасване на клетката към носещата част на подкалника на FORDA. Клетката е с малко по голями габарити от първата клетка, монтирана на първия бус - PEUGEOT J5. Показател на километраж в момента на монтажа : 166675 мили. Част от монтажа , беше филмиран от фирма , имаща интерес да направи документален филм за проблематиката и на подобни монтажи . Въпреки официалната покана , на монтажа не присъствуваха представители на форум RENAULT . Споделям , че тези експериментални внедрявания на водородни клетки , предизвикаха необясними конфликти ситуации , нетърсени , нежелани и неочаквани. Проблемът не е само в клуб RENAULT . Колеги от други сервизи отхвърлят като абсурдно , желанието да натрупаме опит и да получим отговор на два въпроса :
1. Има ли ефект от монтажа на водородна клетка : да/не ?
2. Какъв е ефекта , ако има такъв , в проценти , в литри на 100/км и в пари .
Вече съм игнориран от форум RENAULT , заради позицията си от натрупания опит с първия бус, необяснимо приет с лична неприязън . По този повод , цитирам Айнщайн: "Две неща са безгранични: Вселената и човешката глупост. За Вселената все пак не съм сигурен."
Вероятно , казаното се отнася и до мен - бивш вече във форума , защото съм очаквал интерес към експериментите. Огорчен съм от очакванията си. Логично е , когато се прави експеримент , който не струва 5 лева , който не може всеки да си позволи /не е и нужно/, да се изчака резултата. Ето сега ще чакаме заедно !
"Водородната клетка“, породи странни реакции и отношения . Напуснах , за свое съжаление, два ремонирани автофорума : RENAULT и FIAT. Първия клуб изтри мои теми и публикации ,бях „баннат-изключен“ и обявен за „параноик“ . Втория форум напуснах сам и там повече няма да пиша за водородните клетки. България уникална страна , в която всеки е учител, държи да го слушат и да изпълняват указанията му, сърди се ако не става така. Така започнаха конфликтите. Аз не съм „учител“ , повече съм „изпитател“ поел риска да направи личен и надявам се успешен опит, с монтажа на две водородни клетки.„Учителите“ в кавички, имат един довод, смятайки енергийния баланс: те твърдят че произведения от една водородна клетка „браунов газ“ , не е достатъчен за да промени чувствително работата на двигателя. Може и да са прави , но личния ми опит, показва противното -много силна промяна на работата на мотора, след монтирането на такава клетка.
Ето някои мисли и доводи , в потвърждение на моите наблюдения : Брауновия газ е гориво, добавяно към гориво- бензин или нафта. Брауновия газ бил много малко -твърдят „учителите“, но е много силно гориво. Количеството на бензина или нафтата, отнесено към използувания от двигателя въздух, също не е много различно от това на брауновия газ. И то е малко, но двигателя работи. Излиза ,че двигателя може да работи с малко бензин или нафта , но не може да работи с Браунов газ. Да- за самостоятелна работа на двигателя, газта не достига напълно, но като добавка стига и променя процеса на изгаряне . Главната полза от тази „добавка“ е изгарянето на остатъците от гориво, които" както не е тайна/, при някои двигатели достигат до 60%. Тези наизгоряли „остатъци“, изгарят в колекторите, образуват сажди и др, когато не могат да се употребят в двигателя. „Учителите“ не отчитат този факт. Пълното изгаряне на това гориво/на тези до 60% /повишава ефективността на двигателя и го променя . Температурите при изгарянето на Брауновия газ са доста по-високи и това спомага за бързото , пълното и ефективно изгаряне на цялото гориво. Ето откъде идва икономията при използуването на БРАУНОВИЯ ГАЗ.
Тези клетки , са трудно приложими при автомобили, след 2008 година, с „изпилени“ параметри.
- Прикачени файлове
-
- ВОДОРОДНА КЛЕТКА FORD TRANZIT T350 2006 115 КОНЯ .jpeg (3.46 KиБ) Видяна 18644 пъти
- ВОДОРОДНА КЛЕТКА FORD TRANZIT T350 2006 115 КОНЯ .jpeg (3.46 KиБ) Видяна 18644 пъти
- joro7208
- Хонда Маниак
- Мнения: 186
- Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
- Kapa: D16Z6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
е тук нещо не се вързва защо никои не иска да направим едно тестче май ни правят на балъци
- Майната
- Напреднал Хондажия
- Мнения: 71
- Регистриран на: 24 авг 2010, 17:19
- Местоположение: Филибето бре майна....
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
Ще следя тази тема с интерес. Възможно е наистина да ни правят на балъци, както по ТВ рекламите "доволни клиенти" да хвалят стоката, възможно е и да не е така. Ще си проличи. Моят спомен от 1983-85година е следния:
Съсед от нашия вход имаше волга "от новия модел". Разбира се гореше като звяр това чудо на руската техника - около 20/100 градско. Един ден нашия се нагъзи в коша и монтира казанче с вода+още няколко детайла /вече не помня точно как работеше/, което свърза към карбуратора. Обясняваше, че така ще гори вода и бензин и ще свали разхода. Около месец-два се хвалеше, че има голям ефект, после изкорми двигателя, основен ремонт и изхвърли системата в кофите за боклук.
Но тук държа да отбележа, че в неговата система НЯМАШЕ този водороден генератор и вероятно тук принципа на работа е доста по-усъвършенстван. Моето лично мнение за сега е фифти/фифти и заемам изчаквателна позиция
Съсед от нашия вход имаше волга "от новия модел". Разбира се гореше като звяр това чудо на руската техника - около 20/100 градско. Един ден нашия се нагъзи в коша и монтира казанче с вода+още няколко детайла /вече не помня точно как работеше/, което свърза към карбуратора. Обясняваше, че така ще гори вода и бензин и ще свали разхода. Около месец-два се хвалеше, че има голям ефект, после изкорми двигателя, основен ремонт и изхвърли системата в кофите за боклук.
Но тук държа да отбележа, че в неговата система НЯМАШЕ този водороден генератор и вероятно тук принципа на работа е доста по-усъвършенстван. Моето лично мнение за сега е фифти/фифти и заемам изчаквателна позиция
- joro7208
- Хонда Маниак
- Мнения: 186
- Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
- Kapa: D16Z6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
manollo написа:necentrovaniq написа:20те лв да си ги харча ли? или пък да ги направя 40? Ае някой да дойде и да ме убеди. Ако го направи познавам поне едно 7-8 човека, където ще си ги сложат тия системи след като в последствие и аз го направя !!!
Брой и мен.
и от мен едно 20 левчета
- joro7208
- Хонда Маниак
- Мнения: 186
- Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
- Kapa: D16Z6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ВОДОРОД HHO
к,во стана с дилара на системите .ами с тестдраива ??????????????????????????????????????????????????????????
- joro7208
- Хонда Маниак
- Мнения: 186
- Регистриран на: 05 юни 2011, 23:46
- Kapa: D16Z6
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Върни се в “Алтернативни горива”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост