Леле Пичове ма вие Яко сте се "уласнали"-(отплеснали).Генератор за Краз ли ще захранвате с тия големи токове.Нормалната клетка работи от 25-30А.
С PWM тя работи от 12-15А ссъс същата ефевктивност.Целта на модулатора е да се облекчи режима на работа на клетката и да не се нагрява много тя.Та такаче тея Благинки дето сте ги направили са за клетка на 60А.
Не знам защо не мога да поставя нов отговор и да цитира, Модераторите вие сте
ЦИТАТ "Тука като гледам няма никакви реални проби и резултати .... всички писали ми изглеждат като "рекламни лица" на въпросните клетки с цел повече хора да си ги купят ..... Още повече се усъмнявам във въпросните клетки е цената им. Въпросния PWM с цена в сайтовете от 100+ лв е повече от преувеличена и висока. Явно за повечето хора това звучи "сложно" и уж скъпо ...... от там продавачите товарят хората. Самата клетка също може да се направи с по-малка сума, но там няма да изглежда като "купешко"
Koй кот да си говори ето и дани които аз постигнах след половин година ползване.
Колата е Vti 5g. B16A2. с права генерация на 63мм. и 2чипа и ощенко благинки.
Зимата бе закупена клетка(DC2000) с модолатор от Португалския сайт дето е посочен в началото на статията.Леко и славно бе монтирана в коша (мераклиски хем да е готино хем да е ефективно).


Подвързах и токовете с 1 старо кл.от газово с цел когато се ползва за кушиии да се изкл.системата
В описанието на системата е посочено че работи с 10% разтвор на калиева основа- ма кат не ги разбираме тея бъркочи и химии заложих на ел уредите т.е. с Ампер клещи клетката е изчислена да работи на 12А

Колата се караше по вр. на криза с 95Wpower и 2на доза добавка за гориво и горе долу има прилично вървене(кат я погалиш да подскача) иначе си е настроена за 100 Октана дето си е страшно
Първи Впечатления не бяха това дето се очакваше - С 95бензин и Водорода вървенето е горе долу кат с 95 и 1доза бобавка за гориво.Но както е на 100 Октана и дума не може да става за по хубаво вървене.
С тая права генерация хвърля по 1м. вода от зад при форсаж.особено когато е хладно времето 15-17*C.
И кат си ни е страх и мило за кочинките ни та се трепереме в/у тях.Гол.страх бе как ще сърба тея водни пари и ко ли не мислихме(за обиране на конденза на парите) ма накрая ми писна и маркуча директно в интейка и цяло лято сърба водни пари(главно се получават при кибичене по сфетофарите) и си бега и нищо и нема.Хубавото е че лятото не се задъхва в големите жеги толкова при потегляне от сфетофар.
Извън градско от Варна - Шумен с 100 - 140 км/ч и плавни ускорения от 8 ми падна на 6/100.и вървенето е прилежно на буризачката.До Шкорпиловци ( Варна - Шкорпиловци) след Приселци кат се наредят 4-5 коли и кат я изпомпам от 5 на 3та предавка,че се нетърпи да ти се моткат от пред ,След 3 такива маниполации по натам по пътя и Икономия на марко топките(никаква).Следващите 3 пъти се кара с чакане на опашката по същата дистинация и ефекта бе пак 6/100.
Градско не могая да дам резолтати щот я карам от време на време и около 1км в квартала.
И нали сме си болни мозъци и хора на точните науки се постави и индикатор за постояно следене на процесите(тока през клетката) за оптимална производителност.


Лятото я настройвам на 10А при студен двигател и след като поработи и загрее хубаво двигатела стига до 12-13А.Сега кат паднаха тем. при старт почва на 12А и стига до 14-15А.Нямам си на идея какви % е бъркоча.
Притеснявам се само кат съм тръгнал да я кича с тея екстри и индикатори да не стигна до тук.
