ВОДОРОД HHO

АГУ, ГИ и др.

Модератори: AMD, motor1sta

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот motor1sta » 24 юли 2012, 23:17

Latest post of the previous page:

После четох линка към другия форум и определено сигурно е един и същ :D

Иначе някъде издирих схемата на въпросния PWM и бяха ползвани 2 irfp240 , които по спомен при DC бяха ~10А при 15V ...... не виждам как ще държат 30А , дори и да заработят няма да е за дълго ... :lol: Аз си направих един PWM за пробата и след като избочих 2*irfp240 ги замених с 260-ки, които вече дори без принудително охлаждане си държат 30А при DC . Направих му и регулиране на честотата ама още чакам да направят клетката да видим ще го бъде ли ....

Иначе за честотата единственото, което изрових в нета е: с промяна на честотата може да се регулира в някакви граници производството на Браунов газ и най-вече да се регулира температурата на електролита.



Потребителски аватар
Niakoi
Новак
Новак
Мнения: 7
Регистриран на: 19 фев 2011, 22:44
Kapa: ACCORD
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Niakoi » 26 юли 2012, 15:05

Пробвай с този: IRF1405,PBF, N-Ch 55V 169A 330W 0.0053R TO220 - не ти трябват 2 броя (предполагам, че запаралелваш), само ти трябва свястен драйвер, че е 5.5nF гейта.

P.S. Може ли да ми пратиш схемата, да видя за какво става въпрос?



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот motor1sta » 26 юли 2012, 22:26

Tоя транзистор е леко казано зле. При DC няма да издържи и 10A . Както казва един познат "1000000000А при 0V" :rofl: Загледай му "совата". Да не говорим че тоя корпус няма охлаждане и ще пробие веднага от вътрешната си темп.

Иначе горе долу ей това сътворих:
Изображение

Принципно може да се ползва и без компаратора (единия операционен усилвател се подкарва като компаратор) ама времето на райз и фоол ставаше над 20us , а с 311-ката са по 1us . irfp260 са "n" (доста по-добри от не "n"). Пак трябва читав драйвър, защото са 4.06nF на парче.
За охладител ползвам пасивен радиатор от някакъв дърт комп, сигурно е 30-тина вата. При 30А даже и не чува да стопля (това с 311-ката, ако не се управляват добре си пекат).



Потребителски аватар
Krasi VT
Новак
Новак
Мнения: 24
Регистриран на: 18 сеп 2010, 18:09
Kapa: CIVIC D15B2
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Krasi VT » 02 авг 2012, 09:13

вижте това:http://www.hho-bulgaria.com/



Потребителски аватар
ThePitbull
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 32
Регистриран на: 05 окт 2010, 13:16
Kapa: CIVIC + 4WD
Местоположение: Варна skype pitbull_honda
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот ThePitbull » 03 окт 2012, 11:00

Леле Пичове ма вие Яко сте се "уласнали"-(отплеснали).Генератор за Краз ли ще захранвате с тия големи токове.Нормалната клетка работи от 25-30А. С PWM тя работи от 12-15А ссъс същата ефевктивност.Целта на модулатора е да се облекчи режима на работа на клетката и да не се нагрява много тя.Та такаче тея Благинки дето сте ги направили са за клетка на 60А.

Не знам защо не мога да поставя нов отговор и да цитира, Модераторите вие сте
ЦИТАТ "Тука като гледам няма никакви реални проби и резултати .... всички писали ми изглеждат като "рекламни лица" на въпросните клетки с цел повече хора да си ги купят ..... Още повече се усъмнявам във въпросните клетки е цената им. Въпросния PWM с цена в сайтовете от 100+ лв е повече от преувеличена и висока. Явно за повечето хора това звучи "сложно" и уж скъпо ...... от там продавачите товарят хората. Самата клетка също може да се направи с по-малка сума, но там няма да изглежда като "купешко"


Koй кот да си говори ето и дани които аз постигнах след половин година ползване.
Колата е Vti 5g. B16A2. с права генерация на 63мм. и 2чипа и ощенко благинки.
Зимата бе закупена клетка(DC2000) с модолатор от Португалския сайт дето е посочен в началото на статията.Леко и славно бе монтирана в коша (мераклиски хем да е готино хем да е ефективно).

Изображение

Изображение

Подвързах и токовете с 1 старо кл.от газово с цел когато се ползва за кушиии да се изкл.системата
В описанието на системата е посочено че работи с 10% разтвор на калиева основа- ма кат не ги разбираме тея бъркочи и химии заложих на ел уредите т.е. с Ампер клещи клетката е изчислена да работи на 12А

Изображение

Колата се караше по вр. на криза с 95Wpower и 2на доза добавка за гориво и горе долу има прилично вървене(кат я погалиш да подскача) иначе си е настроена за 100 Октана дето си е страшно :!:
Първи Впечатления не бяха това дето се очакваше - С 95бензин и Водорода вървенето е горе долу кат с 95 и 1доза бобавка за гориво.Но както е на 100 Октана и дума не може да става за по хубаво вървене.
С тая права генерация хвърля по 1м. вода от зад при форсаж.особено когато е хладно времето 15-17*C.
И кат си ни е страх и мило за кочинките ни та се трепереме в/у тях.Гол.страх бе как ще сърба тея водни пари и ко ли не мислихме(за обиране на конденза на парите) ма накрая ми писна и маркуча директно в интейка и цяло лято сърба водни пари(главно се получават при кибичене по сфетофарите) и си бега и нищо и нема.Хубавото е че лятото не се задъхва в големите жеги толкова при потегляне от сфетофар.
Извън градско от Варна - Шумен с 100 - 140 км/ч и плавни ускорения от 8 ми падна на 6/100.и вървенето е прилежно на буризачката.До Шкорпиловци ( Варна - Шкорпиловци) след Приселци кат се наредят 4-5 коли и кат я изпомпам от 5 на 3та предавка,че се нетърпи да ти се моткат от пред ,След 3 такива маниполации по натам по пътя и Икономия на марко топките(никаква).Следващите 3 пъти се кара с чакане на опашката по същата дистинация и ефекта бе пак 6/100.
Градско не могая да дам резолтати щот я карам от време на време и около 1км в квартала.
И нали сме си болни мозъци и хора на точните науки се постави и индикатор за постояно следене на процесите(тока през клетката) за оптимална производителност.
Изображение

Изображение
Лятото я настройвам на 10А при студен двигател и след като поработи и загрее хубаво двигатела стига до 12-13А.Сега кат паднаха тем. при старт почва на 12А и стига до 14-15А.Нямам си на идея какви % е бъркоча.
Притеснявам се само кат съм тръгнал да я кича с тея екстри и индикатори да не стигна до тук. :lol:

Изображение


ТЕРТИПЛИЯ

Потребителски аватар
dominiko
Moderator
Moderator
Мнения: 1318
Регистриран на: 21 авг 2010, 23:59
Kapa: civic ej9
Местоположение: Shumen
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот dominiko » 03 окт 2012, 15:57

Така добре ли е?


krasi-mir : "п.п.Дом е като шоп, нищо, че е от Шумен - "И сами да съм на пато, па, че се гоним!"
Изображение

Потребителски аватар
Crazy Scientist
Moderator
Moderator
Мнения: 641
Регистриран на: 29 авг 2011, 17:53
Kapa: гумите да пищят от болка
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот Crazy Scientist » 04 окт 2012, 11:43

Толкова усилия за 2 литра...и дестилирана вода за изпът...файда...


На 1 мъж, женски (.)(.) и конски сили, винаги са му малко

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: ВОДОРОД HHO

Мнениеот motor1sta » 10 окт 2012, 17:44

Тези транзистори далеч не са за камиони, нито ще издържат 60А. Да не казвам, че са минимума за сигурна работа на у-вото (с тези параметри) ама да речем IRFP250n бих казал че е такъв минимум (естествено 2 броя).

Явно има хора/устройства, за които физичните закони в електрониката не важат :tmi: Как се ползват 10А транзистори и издържат 30А чак не ми се мисли :rofl: Явно някой не мери както трябва или физичните закони са се побъркали ....... добре че при мен все още си важат , защото при 30А DC 2 броя irfp240 си отидоха , както е описано в едни книги и "datasheet" -тове :rock:

Понеже не обичам да приказвам просто ей така , ето и "совата" на irfp240 и то при 25 градуса Целзий , като загреят на 70-80C не ми се мисли колко по-малко стават :x
Изображение


Иначе за направения тест не е напълно показателен, защото теста трябва да се направи с и без клетката в максимално кратък период от време с абсолютно еднакакъв стил на каране, една и съща отсечка и в сравнително еднакакъв трафик. При положение, че само от начина на каране съм имал 4л разлика на 100км (дълго) на ИКОНОМИК колко би бил точен подобен тест без оеднаквяване на горните условия.




Върни се в “Алтернативни горива”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост