Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

АГУ, ГИ и др.

Модератори: AMD, motor1sta

Потребителски аватар
Mad`Head
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 25
Регистриран на: 24 авг 2010, 23:02
Kapa: Coupe d15b7
Местоположение: Стралджа<->Бургас
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот Mad`Head » 15 окт 2010, 15:19

Latest post of the previous page:

Е колега не така, то , ако беше за до 4000 да не беше Хонда(или поне не бензинова). Съжалявам за спама :)


The Power Of Dreams

Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот zero » 15 окт 2010, 20:23

Е не, малко не се изразих правилно, нищо и няма ако я вкарваш в лютеницата както се изразяват рацерите :) Тоест да я изцеждаш при ускорение, проблема мисля че ще доиде ако караш да кажем пловдив- софия над 4000 оборота тогава може би да се получи някво попрегрявне, което естествено не значи че за едно такова каране ша ти хлътнат клапантите, ама системно такова каране може да доведе до един по ускорен процес на износване.


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)

Потребителски аватар
mom4i74
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 41
Регистриран на: 09 окт 2010, 21:34
Kapa: Rover600 F18A3 98
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот mom4i74 » 19 окт 2010, 23:11

Здравейте. Да споделя и аз за моя газов инжекцион който 3 години ме тормози. Той е марка Би гас и от нов ми прави следния проблем. Винаги когато пьрвоначално подавам гас колата пьрво забива и тогава трьгва да ускорява. Независимо при какви обороти винаги го прави. Понякога усещам колебания в мотора когато е на газ. Иначе добре си вьрви и е пьргава но това забиване в пьрвия момент ще ми счупи някога скоростите. Никой до сега от срвизите на Би гас неможа да се справи. Всеки пьт настройки и все сьщото. Ефекта от оридьрпването малко намалява ако увелича аванса и за това сьм го дал до края. Питах ги ако може да е в компа проблема да си купя нов комп а те отговарят че компа или работи или неработи и не е в него причината. Ако някой има идеи ще сьм благодарен. Иначе в града ми харчи 14,8 а на извьнградско 10. На бензин ми вьрви безупречно. Всики консумативи като кабели ,свещи,палци и капачки се сменят редовно. Даже и бобината смених по препорька на майсторите но никакьв ефект. За клапаните да споделя че за 50 000км пробег 2 или 3пьти сьм ги регулирал и все са били натегнати. Често пьтувам извьнградско и я дьржа между 3500 и 4000 оборота.



Потребителски аватар
dan4060
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 824
Регистриран на: 22 авг 2010, 18:34
Kapa: Honda Accord
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот dan4060 » 20 окт 2010, 07:35

Колега здравей , първо за твоя проблем.За тази газова уредба, която имаш не е лоша, но за да се направи диагностика, трябва програма.Не зная, къде си ходил при какви майстори, но за да се разбере точно от къде е проблема, е нужно диагностика.Това е програма , като на автомобилите.Друго което, ще те посъветвам е изчисти клапана т. е. има чашка отдолу развий я, и добре почисти.А това, че клапаните се самонатягат, не е добре и особенно на толкова км. и пишеш, че си ги регулирал 2 3 пъти .Колко ги оставяш .Трябва да са смук.026 .изп.030 . Реда за регулиране го знаеш 1342 Искам да те питам, ти ли ги регулира клапаните или майстор.Правилно ли са зацепени ремъците .Не е добре, че си врътнал делкото на краен аванс Първо виж ремъци, клапани и почисти на газта клапана За газта ,че натяга клапани е ясно, но на толкова км. и толкова пъти реглаж е недопостимо Пращам ти схема за точна центровка на ремаците, спрямо валовете Обърни внимание, на долният ремък задвижващ балансираши валове .Десният няма белег, но се центрова посредством стопорен болт , който се намира встрани от шайбата , с дебелина 3мм..Пиши, какво си направил и до къде си стигнал.
9D39r-d35a61f50c7c7e370679a1d525492be3.png
9D39r-d35a61f50c7c7e370679a1d525492be3.png (72.8 KиБ) Видяна 20004 пъти
9D39r-d35a61f50c7c7e370679a1d525492be3.png
9D39r-d35a61f50c7c7e370679a1d525492be3.png (72.8 KиБ) Видяна 20004 пъти


За да получиш повече от живота,
дай повече от себе си.



Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот zero » 20 окт 2010, 07:57

mom4i74 написа:Здравейте. Да споделя и аз за моя газов инжекцион който 3 години ме тормози. Той е марка Би гас и от нов ми прави следния проблем.........
Бе уж в софия е наи добрия сервиза за Би газ не би трябвало да не могат да я оправят. При тях ли ходиш? В квартал Павлово? Те те ако не могат да я оправят никои няма да може, имаш ли идея къв размер дюзи са ти сложили, щуцири де? Накрая като ти писне отиваш удряш им компа и изпарителя по главите, за реиката няма ти казвам къде да им я завреш и сменяш марката. Би газ уж са сериозна марка ама и аз брах много ядове с една такава на един Фиат и повече и неща да чуя за Би газ. Ама наиш кво ако ти се бъзика де :) отпред на изпарителя имаш едно месингово винтче за нялагането на газта в реиката, бележи го първо спрямо корпуса в кво положение е, и после пробвай как е колата след като му развиеш един оборот, ако няма подобрение върни си го тоя оборот и навии един този път в обратната посока. И кажи има ли някъв ефект, ако не значи проблема не е с храненето на мотора а наистина с компа им.
РАзсхода ти е ужасно висок за тая газова и тая кола, моя камион гори 12 в града и 11 извън него. Със сигурност има нещо гнило да знаеш, тва често натягане на клапаните и тоя разсход много ме съмняват да не работи постоянно с обеднена горивна смес. Съвета ми е по скоро да се ориентираш към друг комплект газова реално ти трябва само комп реика и изпарител че дори си мисля че някои по в час мастор може да ползва този изпарител с тази реика и само един комп да и сложи.


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)

Потребителски аватар
mom4i74
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 41
Регистриран на: 09 окт 2010, 21:34
Kapa: Rover600 F18A3 98
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот mom4i74 » 20 окт 2010, 19:16

Мерси че се отзовахте веднага колеги! Клапаните аз си ги регулирам и ги правя 0.25 на 0.30. Честно казано на тоя мотор ме е страх да пипам ангренажите и за това Омбре ми ги сменя.Мерси за схемата. Може и сам да се справя но ако поне има някой за да сьм спокоен :) На бмв-то си ги сменях сам едно време ама там беше по елементарно. Газовия клапан го отварях но си беше апсолютно чист. Рейката и дюзите са сменяни на 30 000км защото се разтропаха и си сложих нови на Валтек. Незнам колко мм са дюзите. Ходил сьм и в Павлово и в Суходол и в Младост в сервизите на бигас и то по няколко пьти. Реглажния болт за налягането на изпаритела си го нагласям на по високо налягане за да вьрви добре колата но това недава никакво отражение на придьрпването. Може би Бигас по някакьв начин не е сьвместим с моя мотор. Исках да си купя диска и кабела за диагностика и настройка на бигас но цената е 400лв и кьм тях вьрви и някакьв продуктов ключ. Скоро ще сменям ремьци при омбре така че ще се види дали не е от тях. Може би ако наистина си сложа друг комп на газта може да се оправи. Когато колата е на принудителен празен ход нали испаритела дьржи налягане и само дюзите неотварят?



Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот zero » 20 окт 2010, 21:10

Какво значи принудителн празен ход? а кабел и софт имам :) че даже ги бях пуснал и за продан, ама немам тая хардуердна тапа за която са ти казали, и софта не позволява някои по професионални намеси, инак за самоубочение си става за време на прехвърляне си става за диагностика и мониторинг си става. малко съм го забрави вече ко що беше. Ако те интересува пиши ЛС :)


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)

Потребителски аватар
mom4i74
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 41
Регистриран на: 09 окт 2010, 21:34
Kapa: Rover600 F18A3 98
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот mom4i74 » 20 окт 2010, 21:25

Под принудителен празен ход имам предвид например си на скорост и си отнел гаста. В тоя момент не би трябвало инжекторите да пускат гориво защото дросела е затворен и оборотите са над минималните на празен ход. Трябва да проверя да не би в тоя момент испаритела да спира притока на газ кьм дюзите и за това да се получава това придьрпване като се отвори дросела след принудителния празен ход. Има някаква логика ако е празна магистрилата до дюзите в пьрвия момент да придьрпа.



Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот zero » 20 окт 2010, 21:28

Логиката е вярна, и дюзите наистина не трябва да бачкат тогава, а само тогава ли ти го прави когато си пуснал газта и после даваш газ. Не го ли прави примерно при превключване на предавки и съответсващото подаване на газ?


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)

Потребителски аватар
mom4i74
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 41
Регистриран на: 09 окт 2010, 21:34
Kapa: Rover600 F18A3 98
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот mom4i74 » 20 окт 2010, 21:36

При превключване на скорости не го прави. Прави го само когато сьм на скорост и сьм пуснал гаста и след това подам гас.



Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Хаиде честито, що е то АГУ и има ли почва при Хонда :)

Мнениеот zero » 20 окт 2010, 21:47

Няма как изпарителя да спира газта, на него няма ни клапан ни нищо. Провери обаче за опътненията на самите дюзи дали държат, да не би кат пуснеш газта и от вакума да успява да си просмуква газ от там и да се задавя. Това става много лесно като запалиш колата на бензин извадиш маркуча от реиката към изпарителя и запушиш маркуча с език, с другата ръка изфорсирваш силно и пускаш газта да стане вакум ако усетиш засмукване някоя дюза пропуска. Пробва тва поне е лесно. Незнам колко ми е ясен спомена но помня че от софта можеше да се даде предварение и закъснение на реакцията на газовите инжектори. Ама все пак тва е нещо елементарно и онея тря да го знаят и да го направят.


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)


Върни се в “Алтернативни горива”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта