Отне ми време за я изкопам,но ето я информацията за смяната на ключа.
Привет,
Днес реших най-накрая да си сменя ключето,че ми писна да давам на късо червената и синята,за да съм на газ...
Вкарах се в ебати филма.Имаме 3 сервиза и направо да ви кажа са пълен леж.В първия нямали ключета,2рия бяха много пияни и ония : "Вдигай капака,са ще го опрайме тва газово...
3тия тръгнаха да ми пишат час за утре-сервиза празен,ама те натоварени...и навсякаде-бате,това е японска кола и е малко по-скъпо.Към 40-50 кинта
Добре,че ония се изпусна от къде пазарат чаркове и направо кацнах там.Намира се на "Софийско шосе " в блока преди автогарата.Та там 30 кинта и си взех ново...
1,Понеже е същото като старото и се въоръжиш с клещи резачки,кръстата отверка и изолирбанди нерви за следващите 10 мин.
Предцених къде ще ми е удобно за радота и срязах старите жички:

2,После с кръстата отверка развих ключето,като преди това му бях откачил буксата(Стиска се от към кабелите и си излиза лесно smile.gif )
Болчетата са 2 и са бая дългички ...

3,След това оголих старите жички и предцених до къде да отрежа и новите.Тях също ги оголих и по цвят ги свързах със старите и ги омотах с изолирбанд по обясними причини

4.С една свинска опашка сгънах излишния кабел и го набитах зад кората на волана.
После запалих колата,дадох газ до 3к на оборотомера и натиснах "s" това е за програмиране кога да обръща на газ.Ако трябва промяна от задната страна на ключа ма един много малък бутон от лявата страна до буксата и се настройва наново.
5,Допих си бирата(тука нямам снимка)
Надявам се да е полезна на някой темата,щото 20 кинта за един ключ.... Са верно,ако бях разглобил половината табло можеше да избегна изолирбанда,ама чак пък толкова....
п.п.В Перник на който му трябва сервиз да не ходи-не стават.За ламбда-контола един се нави да го монтира за 40 кинта,докато и той ми обясняваше,че Лк-то регулира само "празния" ход,не и по време на движение laugh.gif А си го сложих и него за 10 мин,Мембраните на "Brc tehno" ми казваха,че не подлежат на смяна,а аз благодарение на един дупнишки фен си ги взех за 18 кинта и за 20 мин бяха подменени.Центровка правят основно на ухо" а бе-неам думи.
Едно допълнение,
Тъй като ми предлагаха и други ключета с други цветове на кабелите,но не ми даваха цветовите разлики,ето схемата на кабелите:
Кафяв-захранване маса
Черен-импулси.Това са импулсите от силовия кабел,каращи ключчето да обръща на газ
Червен-захранване +12v
Син-газ.
Едно джокерче-като ви изгори ключа и колата кара на бензин.Това е така,защото бензиновата система е основната при релето.Следователно като ви изгори ключа можете да карате пак на газ,като свържете червената и синята жичка.Спокойно можете да срежете кабела,тъй като ключето си върви с букса,винтчета,кабел.... Све що ви треба иначе казано
