Всичко за газта

АГУ, ГИ и др.

Модератори: AMD, motor1sta

Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Всичко за газта

Мнениеот necentrovaniq » 24 авг 2010, 15:38

Колеги,нека който има проблеми или въпроси по газовата на колата да си дискутираме тук,за да не става мармалад в технически.Ще помоля който не го кефи да кара на газ да не пише!!! Нека бъде чисто и пригледно,не спорове и караници 8)
Така,аз като автор съм първи:
Карах над 60к англишманката с обикновенна газова и сложих ламбда контрол.Брах много ядове докато го наместя-че по наше село ми казваха или по 60 кинта за монтаж,или да го махат-тя и иначе си работела :@ :rofl:
Преди ми даваше 9-9,5 градско,а на дълго почти не сваляше 8,5-9 :o Обаче 2007ма не бяхме чували в пк за ги и нямах инфо.
Сега-8,5-9,0 градско
7-7,5 междуградско при положение,че карам с до 110 :^) ефекта е осезаем.Все пак на газ трябва да е евтино,това е замисъла.Сега някой ще си каже,че като затвори крана и е същото,ама не е така.
Освен,че бедната смес е вредна за двигателя,той няма никаква сила.
С Ламбда-контрола колата се държи като моно инжекция.
Той пречи да получава богата смес мотора.Сиреч по-трудно ускорява,но пък си ги потдържа до последно оборотите.Ако искам да върви-газ до дупка и върви,но и 11 газ пернишко не ми мърда,ама м/у 1ва и 2ра къса гумите :D
Сега съм замислил един термо датчик да си инсталирам,та докато не стигне изпарителя 40 градуса ключето да си търси сигнала да мине на газ колкото си иска. ;) За това инфо като стане....


п.п.Дълъг пост стана,но искам да съм полезен с каквото мога.Ако админите предценят нека я изтрият темата.Ако не я ще съм доволен и то не само аз,че не ни анатемосват газовите хонди :)


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот necentrovaniq » 24 авг 2010, 16:47

Отне ми време за я изкопам,но ето я информацията за смяната на ключа.
Привет,
Днес реших най-накрая да си сменя ключето,че ми писна да давам на късо червената и синята,за да съм на газ...
Вкарах се в ебати филма.Имаме 3 сервиза и направо да ви кажа са пълен леж.В първия нямали ключета,2рия бяха много пияни и ония : "Вдигай капака,са ще го опрайме тва газово...
3тия тръгнаха да ми пишат час за утре-сервиза празен,ама те натоварени...и навсякаде-бате,това е японска кола и е малко по-скъпо.Към 40-50 кинта :o
Добре,че ония се изпусна от къде пазарат чаркове и направо кацнах там.Намира се на "Софийско шосе " в блока преди автогарата.Та там 30 кинта и си взех ново...
1,Понеже е същото като старото и се въоръжиш с клещи резачки,кръстата отверка и изолирбанди нерви за следващите 10 мин.
Предцених къде ще ми е удобно за радота и срязах старите жички:
Изображение

2,После с кръстата отверка развих ключето,като преди това му бях откачил буксата(Стиска се от към кабелите и си излиза лесно smile.gif )
Болчетата са 2 и са бая дългички ...
Изображение


3,След това оголих старите жички и предцених до къде да отрежа и новите.Тях също ги оголих и по цвят ги свързах със старите и ги омотах с изолирбанд по обясними причини 8)
Изображение

4.С една свинска опашка сгънах излишния кабел и го набитах зад кората на волана.
После запалих колата,дадох газ до 3к на оборотомера и натиснах "s" това е за програмиране кога да обръща на газ.Ако трябва промяна от задната страна на ключа ма един много малък бутон от лявата страна до буксата и се настройва наново.
5,Допих си бирата(тука нямам снимка)


Надявам се да е полезна на някой темата,щото 20 кинта за един ключ.... Са верно,ако бях разглобил половината табло можеше да избегна изолирбанда,ама чак пък толкова....

п.п.В Перник на който му трябва сервиз да не ходи-не стават.За ламбда-контола един се нави да го монтира за 40 кинта,докато и той ми обясняваше,че Лк-то регулира само "празния" ход,не и по време на движение laugh.gif А си го сложих и него за 10 мин,Мембраните на "Brc tehno" ми казваха,че не подлежат на смяна,а аз благодарение на един дупнишки фен си ги взех за 18 кинта и за 20 мин бяха подменени.Центровка правят основно на ухо" а бе-неам думи.

Едно допълнение,
Тъй като ми предлагаха и други ключета с други цветове на кабелите,но не ми даваха цветовите разлики,ето схемата на кабелите:
Кафяв-захранване маса
Черен-импулси.Това са импулсите от силовия кабел,каращи ключчето да обръща на газ
Червен-захранване +12v
Син-газ.

Едно джокерче-като ви изгори ключа и колата кара на бензин.Това е така,защото бензиновата система е основната при релето.Следователно като ви изгори ключа можете да карате пак на газ,като свържете червената и синята жичка.Спокойно можете да срежете кабела,тъй като ключето си върви с букса,винтчета,кабел.... Све що ви треба иначе казано 8)


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "

Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот zero » 24 авг 2010, 17:41

Спокоино колега , обещан ни е раздел специално за газови уредби :rock:


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)

Потребителски аватар
nevi
Новак
Новак
Мнения: 1
Регистриран на: 07 окт 2010, 08:23
Kapa: D15b2
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот nevi » 09 окт 2010, 23:10

Имам болка много силна :) Карам D15B2 . Сложих газово Ловато. Сиромашийка ...какво да кажа ( то пък вдигнаха газта :) ) Отначало ми даваше 13 газ в града , колата вървеше като самолет.Реших да сложа ламбда контрол.Сложих и се започна една.....оборотите като изключа от скорост падат буквлано до 100, много често падат направо вън от колата та гасне.Според компютъра всичко е Ок ,но след като загрее колата просто си гасне на свободен ход.Последно замерване ми даде над 12 газ в града ( Бургас ). Колата като цяло честно казано не върви .Чудя се вече дали да взема да махна контрола, да кажа да ми я настроят на около 13 газ и да я карам така или направо да изхвърля всичко и да я карам на бензин.Ако можете да ми дадете някакви съвети ще съм много благодарен.



Потребителски аватар
dan4060
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 824
Регистриран на: 22 авг 2010, 18:34
Kapa: Honda Accord
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот dan4060 » 14 ное 2010, 11:05

Колега, след като, сложи газовата и ти е вървяла колата, после ли сложи ламбда контрола.След като я сложи ли ти тръгнаха проблемите.Ако е така ,пробвай това.Запали я, нека да загрее и без да я гасиш, извади кабела от контрола.Пробвай , дали има разлика и пиши.Може да ти дава, грешна информация на компютъра и от там да ти тръгват проблемите.Ти нова ли я взе .


За да получиш повече от живота,
дай повече от себе си.



Потребителски аватар
zero
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 296
Регистриран на: 12 юли 2010, 07:08
Kapa: Honda CR-V Lancia Ypsilon
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот zero » 15 ное 2010, 08:14

nevi написа:Имам болка много силна :) Карам D15B2 . Сложих газово Ловато. Сиромашийка ...какво да кажа ( то пък вдигнаха газта :) ) Отначало ми даваше 13 газ в града , колата вървеше като самолет.Реших да сложа ламбда контрол.Сложих и се започна една.....оборотите като изключа от скорост падат буквлано до 100, много често падат направо вън от колата та гасне.Според компютъра всичко е Ок ,но след като загрее колата просто си гасне на свободен ход.Последно замерване ми даде над 12 газ в града ( Бургас ). Колата като цяло честно казано не върви .Чудя се вече дали да взема да махна контрола, да кажа да ми я настроят на около 13 газ и да я карам така или направо да изхвърля всичко и да я карам на бензин.Ако можете да ми дадете някакви съвети ще съм много благодарен.

Ламбда контрола кои ти го монтира? и този които го монтира обучи ли го? Сегашните контроли се самоубочават, не знам какъв си взел но ако е някои стар втора ръка може да има нужда от връзка с компютър и софт за самия него за да се обучи. При всички случаи ще трябва да се направи обучение на газ контрола. Да си призная не знам как точно става самоубочението но в инструкциите му сигурно пише. Определено ако стане както трябва колата ще ти върви доста по добре и ще е по икономична.


Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!.... a вече и на доктори!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Добър майстор е този, след които като си отвориш капака да не познаеш че е пипано ;)

Потребителски аватар
lelemale13
Новак
Новак
Мнения: 14
Регистриран на: 05 ное 2010, 13:05
Kapa: D15B2
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот lelemale13 » 18 ное 2010, 10:22

Ако газовата ти е добре настроена с ламбда контрола може да усетиш разлика само в разхода а за вървенето по добре няма да стане но да имаш такива проблеми значи нещо не е настроен добре. Още една полза от ламбда контрола е че и с "запушен" въздушен филтър разхода няма да ти скочи, все пак си имаш газаджи под капака които непрекъснато следи и коригира сместа.
За самообучението на контрола можем да по спорим :crazyy: ако по дифолт настройките са подходящи може и да се само обучи за някой дребни неща но за по основните си иска външна намеса



Потребителски аватар
necentrovaniq
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 572
Регистриран на: 24 авг 2010, 14:48
Kapa: д14а2 & Д13б2 дуал
Местоположение: Перник,България
Status: Извън линия

Re: Всичко за газта

Мнениеот necentrovaniq » 18 ное 2010, 20:22

Зависи,моя иска само команда кога да се включи и това е.Отваряш крана после на макс.,намествашоборотите и си в живота.Е са малко спъва на ускорение колата,но пък потдържа по-лесно скорост и харчи ок 1.5л/100 по-малко. 8)


Ако един проблем си има решение, значи не е проблем :)
В главата ми има 3ма бръмбари , но са с вишо сите и играят " Каре белот "


Върни се в “Алтернативни горива”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта