Поставяне на лупи в рефлекторен фар! Хонда Сивик (МА8)

Модератор: doctor

Потребителски аватар
JK_HONDA
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 166
Регистриран на: 24 авг 2010, 19:26
Kapa: Civic
Местоположение: София
Status: Извън линия

Поставяне на лупи в рефлекторен фар! Хонда Сивик (МА8)

Мнениеот JK_HONDA » 06 мар 2013, 09:44

Здравейте колеги!

Както знаем всички,който имаме този модел а и не само,че фаровете са пълна”мъгла” . Затова,реших да направя тази стъпка,защото вече не се издържа,всяка вечер да се „пуля”.

Надявам се темата да бъде полезна на тези,който решат да направят ,тази стъпка.Ще се опитам да обясня,възможно най-подробно,за да бъде ясно на всички,какво е нужно за тази процедура. Мисля,че тези който карат,5-та(EG,EJ) и 6-та генерации ,също ще им е полезно.

Инструментите,който са нужни : винтоверт , тресчотка (малка),вложки(10мм),битове(кръст), шпатула ...
Изображение

Материалите,който са нужни :к-кт на 3М за фарове,хартиено тиксо,силикон(неутрален-прозрачен) такъв аз ще ползвам ,лупи за вграждане, ксенон H1 или (обик. H1 крушка) + кабели,но за H4.
Изображение

1.Сваляне на бронята – за целта отвиваме болтовете (10мм) опред–отдолу(2бр.).
Изображение

Няколко болта който държат подкалниците , след това измествате подкалниците (аз лично направо ги свалих) и откриваме другите болтове (10мм),който държат бронята за калниците (4бр.- по 2 от страна) ,(тези не са оригинални,както се вижда.... оригиналните са на винтчета) .
Изображение

Когато приключим с тази стъпка ни остават 5бр. отгоре,който се развиват с крастата отвертка.
Изображение

Бронята е свалена!
Изображение

2.Сваляне на фарове – държат се на 4 болта (10мм),два отгоре и по един от всяка страна от долу .....
Изображение

Четвъртия болт!
Изображение

След като развием,всички болтове,изваждате всички букси(крушки) и фаровете са готови да излязат.
Фаровете свалени!
Изображение

3.Почистваме фаровете от мръсотията (влажен парцал) ще свърши работа. Ето разликата преди и след!
Изображение

4.Сваляне на всякакви гуми и крушки от фаровете. Подготовка да влязат да се печат .... МММ ще има задушена пластмаса

5.ВНИМАНИЕ! Поставяне на всеки един от фаровете в фурна на 130-150 Cº за около 3-4минути! Бяха ми нужни 5 минутки (защото ми истина отдолу и не смях да напъна),но ако сте по-бързи и след 4-ри е перфектно омекнало "лепилото". Не съм снимал,защото се "напиках" от страх да не ги препека ......

6.Внимателно изваждаме фаровете и разделяме предното стъкло с шпатула от корпуса на фара. Очертаните с кръгчета са болтчета ,който държат вътрешната пластмаса,както и там където е мигачът,също и черната рамка.
Изображение

7. Почисваме рефлектора с хладка вода и сапун (без да упражняваме натиск) ,просто да сеотмие прахта. Моите не бяха много прашни,затова и не ги пипах....
Но боядисах черните пластмаси ,защото бяха захабени(избелели)! На водна шкурка №1000 и след това термоустойчив спрей (МАТ).
Изображение

Изображение

8.Поставяне на лупата – поставянето е съвсем елементарно!Последователността е следната:капачка 1,лупа 2, силиконов О-пръстен 3,приставка за H4 -4,затягаща гайка 5,приставката за крушката H1 -6.
Изображение

Изображение

.Почистваме отново,ако има прах….

10. ВНИМАНИЕ!Отново поставяме всеки един от фаровете в фурната на 130-150 Cº за около 3-4 минути!

11. След ,като сме ги извадили от фурната внимателно събираме двете части на фара,ако е нужно след това уплътняваме допълнително със силикон(неутрален).

12. Използваме к-та на 3М,за да върнем блясъка на фарове.Ползва се по следния начин:На винтоверт с около 800-1000 обр./мин. поставяме приставката на която поставяме, (суха) шкурка )№500,след това (суха) шкурка )№800 и накрая (мокра) шкурка №3000.След ,като приключим с шкурките,поставяме„гъбата” на която нанасяме от пастата за полиране и след това „намацваме” целия фар и започваме с кръгови движение докато не постигнем желания резултат. Забърсваме с микрофибърна кърпа.

Ето продължението...... Тъй ,като винтоверта се предаде(пълен ташак) а точно започвах и нямаше как да не довърша,но за голям ужас (за мен) на ръка...

Ето как започна да изглежда фара (другия беше мн. добре) и реших да не го закачам.
Шкурка (суха) 500!
Изображение

Шкурка (суха) 800!
Изображение

Шкурка (мокра) 3000!
Изображение

Полираща паста!
И Крайният резултат!
Изображение

Не съм доволен!Честно казано,другият фар блести а този седи,като матирал пред него... Е по-добре е от преди,но не съм доволен .....

За да поставим крушките H1(реших да са 5000К) ,трябва леко изрязване на гуменото уплътнение...
Ето преди и след!
Изображение
(баси то било само 06:47)
Ето и снимка на монтираните крушки!
Изображение

Изображение

До тук с работата в къщи...... Айде на вънка ........

Слизам и почвам да мажем(сглобявам) разните му работи...
Прецаках си кръста,направо замръзнах (сигурно съм болен)„ че даже и не паснах бронята мн.добре , но това няма да остане така (ще ми е трън не в очите а в мозъка дори)!

Ето го и крайният резултат! Надявам се да ви допадне, нарочно боядисах капачките (на лупите) черни за да стане малко по-интересно(рефлектора разнася,черното и стана) мисля ,че се получи!
Изображение

Изображение

Изображение

ТОВА Е! Вече можем да се порадваме на красивите фарове и добре свършената работа!

Благодаря за вниманието и се надявам да бъде полезнана много от вас!
Кажете какво мислите!

п.п. Лично на мен ми трябва реглаж,защото в момента бият в земята! На някой може и да не му се наложи.....
п.п.2 Гумените уплътнения,може и да не се режат (аз лично го направих).... :)


Уважавай си колата, за да те уважава и тя!

Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя!

Потребителски аватар
fakel4e
Хонда Гуру
Хонда Гуру
Мнения: 474
Регистриран на: 24 авг 2010, 18:26
Kapa: CRX
Местоположение: София/Търговище
Status: Извън линия

Re: Поставяне на лупи в рефлекторен фар! Хонда Сивик (МА8)

Мнениеот fakel4e » 06 мар 2013, 22:23

Слагай я във важни теми!!! Че сега неми се занимава да я търся!


Изображение

"Волята е онова нещо,което те кара да продължаваш,дори когато всичко останало ти казва,че си победен.Волята те прави неуязвим"
Карлос Кастанеда

Няма нищо по-бързо от D15-ка!


Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост