От моно към пълна инжекция

Модератор: doctor

Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 01 дек 2013, 15:56

Latest post of the previous page:

Поради здравословни проблеми се забавих с решението на проблема(не, че го реших де :D ).
Под завъртяно делко, имах предвид палеца, иначе в началото пробвах да го завъртя :lol: .
По същество, датчика дава 357ом. На старото делко, даваше същата стойност.Даже на запален двигател, гледах какви стойности дава към компа( знам че без осцилоскоп не мога да хвана много). По всичко изглежда, че разботи.
Осъмних че при депинването и пинването на следващите кабели съм охлабил самата букса, понатисках пиновете и грешката изчезна...ама за около 20 мин. Не съм ги разменял пиновете защото грешката изчезна. Делкото не съм го разглабял, само сменях комутатора, че стария беше дал фира. Това ,че вдига грешката след време ме озадачава, използвал съм екраниран кабел от старата инсталация. Иначе дадох малко предварение, и колата пали вече без проблем.
Другата седмица ще сменям сегменти. Гори масло около 1л/2000км. Изпаднаха ми бутала от д13, и реших така и така ще я отварям, да я посгъстя малко. Гарнитурата последно реших да е клингерит, няма да използвам раздвижна ролка, главата ще я видя колко е отнемана и тогава ще реша дали да я стържа допълнително. Грубата сметка показва 10.1, което според мен е нормално, колата е всекидневна и трябва да е надеждна. Поста стана малко дълъг, за което се извинявам.
Въпроса ми е има ли нещо което трябва да взема в предвид, нещо което изпускам?
Всякаква градивна критика и съвети са добре дошли.



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот motor1sta » 01 дек 2013, 17:49

Да се откажеш от клингеритовата гарнитура ;)



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 01 дек 2013, 18:05

motor1sta написа:Да се откажеш от клингеритовата гарнитура ;)

Заради по-високата степен, или заради по-голямата сигурност? Кажи ти как би го направил, за да не стрелям напосоки.



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 10 дек 2013, 08:13

Колата е готова, благодаря за насоките. Следва бавно и мъчително разработване. Понеже съм занулен финансово и не мога да си позволя мапване в момента, мога ли да компенсирам нещата на бензин с горивен регулатор (имам един китаец) :tmi: :D



Потребителски аватар
X.Stavrev
Новак
Новак
Мнения: 13
Регистриран на: 21 мар 2012, 06:57
Kapa: 5ft gen Honda Civic
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот X.Stavrev » 17 дек 2013, 23:34

Аиде честито и от мен !!



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 19 дек 2013, 18:34

Благодаря, в момента колата е перфе и на бензин и на газ, обаче тягата намаля след 4000об. Това е и на двете горива, като е по-осезаемо на газ. До 3 дена ще съм сложил горивния, и ще споделя дали има ефект (ако има). Предполагам, че генерацията пречи да диша във високите... Стробоскоп, явно никой няма за да услужи, затова ще се купува :). Скоро и клип, специално за колегата Ставрев :P



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот motor1sta » 19 дек 2013, 20:07

Не си на близо да ти дам стробоскоп. Проблема може да си сигурен, че не е от компа. Едно време си карах със стоков комп и колата си вървеше добре ( за тези промени).
От центровка може яко да се спъне.



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 24 дек 2013, 13:56

Казват, че по коледа ставали чудеса... Най-накрая отстраних проблема с грешка 8 TDS. Колегата Теро, се оказа прав. Вътре в делкото, сензора е монтиран на един полумесец (образно казано), та този полумесец може да се върти около оста на корпуса. Направи ми впечатление, че беше в крайно положение, бутнах го в средата и.. воала, грешката изчезна. Вече пали от четвърт, без значение дали е топла или студена, на газ или на бензин. Явно предишния собственик е правил някакви експерименти. Относно горивния, освен че очерни свещите за нула време друг ефект не забелязох :). Правих си интейк от кенефни колена понеже старият гумен се разцепи (беше побългаряван за да пасне), и използвах част от старата гофра за да пасне на плочката. Предполагам, че потокът е далеч от ламинарен и затова се получава тая дупка от 3 до 4000 об. Времето ще покаже. Весели празници на всички!



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 09 мар 2014, 16:11

Малко развитие по темата, досвидяха ми се 90 лв за "глупав" стробоскоп и реших да си го направя. Получи се доста добре, като за 5.20лв Проблема е там че като я светнах белезите ми нямат нищо общо с това което трябва да бъде. Дори при крайно връщане на аванса белезите са на около 10 градуса предварение. Може ли при зацепването на ангренажа да се получи това? На газ няма чукане на аванаса, със 100 октана също няма. С 95 не съм пробвал. Колата иначе си върви повече от прилично. Пали от четвърт. Другият ми въпрос е за слагането на вал от д16а6, трябва ли ми раздвижна ролка, или мога да мина с такава от а6? Въобще струва ли си заниманието?



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот motor1sta » 09 ное 2014, 01:14

Не си струва занимавката с вала.
Освен кофти зацепване друго няма какво да е :)




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост