От моно към пълна инжекция

Модератор: doctor

Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 22 окт 2013, 21:28

Колеги, помагайте моля ви, намерих си суап за пълна инжекция от д16а6, проблема е че в комплекта нямам делко и инжектори. Въпроса ми е, коя част от ферита в делкото трябва да махна и с колко, знам че няколко човека са го правили но никъде не намерих подробно описание как се прави. Принципно ще е временно докато намеря делко от а6, ама тия временните работи понякога са по дълготрайни от предвиденото. Другият ми въпрос е от кой двигател мога да използвам инжекторите, ест без да използвам резисторната кутия.



Потребителски аватар
AMD
Moderator
Moderator
Мнения: 630
Регистриран на: 03 мар 2011, 09:13
Kapa: 5ген. Сивик B16А2
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот AMD » 23 окт 2013, 05:30

Инжектори от D15B7,D16Z6,B16A2. 240сс високоомни



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 06 ное 2013, 08:21

Колата вече бръмка.Може и да си внушавам но и на гас върви по-добре. Съвет към тези които ще го правят занапред, слагайте силикон по цялата гарнитура а не само около водата. Остана само центровката че сега е на око. Някой от Варна да има стробоскоп? Трябва ми за няколко часа :)



Потребителски аватар
Hondю
Administrator
Administrator
Мнения: 382
Регистриран на: 05 ное 2010, 16:55
Kapa: 4G.
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот Hondю » 06 ное 2013, 11:35

Тоя съвет за силикона си го запази за себе си.

Иначе , честито за пълната спринцовка !!


Colin McRae :"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers."

www.HONDA-BULGARIA.com

Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 24 ное 2013, 12:30

Колеги, ЕКУ-то ми дава грешка 8 tdc, проверих самия датчик, работи. При замерване дава ~40 ом на намотката и при въртене си индуцира около 5-6 волта. Прозвъних всички кабели от компа до делкото, всичко е ок. Въпросът ми е от какво може да дава тази грешка? Колата си върви нормално като изключим трудното палене (ако подавам газ докато върти стратера, пали веднага). На бензин след като запали, работи 2 сек и изгася, после като я запаля няма проблем. На бензин има замисляне при по-рязко подаване на газ (имаше си го и с моното). На газ няма такива проблеми. Идват студове а аз я паля и гася на бензин, затова ми се иска да го отстраня този проблем. Най-вече ме притеснява грешка 8, защото ми я даде няколко дена след суапа. Моля ви, дайте идеи, че аз не намирам нищо в нета, а взех да се изчерпвам.



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот motor1sta » 24 ное 2013, 13:10

"350-700 Ohms "


яж паужина боклик ... това с кирилицата мн дразни! Не може ли да се махне за определена група ?



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 24 ное 2013, 15:05

Мултицета ми е набор, мерил съм в килоомове, защото в омове не бачка, така че... Crank angle sensor ми дава същата стойност, Ако изключим варианта за неработещ сензор и прекъснати кабели къде може да се проблема? Центровката на делкото или на ангренажа могат ли да предизвиакт грешката? Изобщо неработещ TDC по какъв начин би се отразил на работата на мотора? Възможно ли е да е завъртяно делкото на 180 градуса?
Не разбрах това с кирилицата за мен ли се отнасяше? :?:



Потребителски аватар
AMD
Moderator
Moderator
Мнения: 630
Регистриран на: 03 мар 2011, 09:13
Kapa: 5ген. Сивик B16А2
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот AMD » 24 ное 2013, 17:48

За кирилицата имаше впредвид,че форума го изисква за да публикува поста ;)



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот motor1sta » 24 ное 2013, 18:05

За да го завъртиш на 180 се иска много мерак. Смени си мултиметъра и мери съпротивлението при буксата на компа. Там ако е добре значи бубината и инсталацията са в час. След това ако си раглабял делкото може да се е рабазикало разтоянието м/у бубината и "таркалото". Също така провери да не са раменени двата пина...



Потребителски аватар
tzetzotz
Новак
Новак
Мнения: 12
Регистриран на: 20 окт 2013, 18:00
Kapa: EG8
Status: Извън линия

Re: От моно към пълна инжекция

Мнениеот tzetzotz » 01 дек 2013, 15:56

Поради здравословни проблеми се забавих с решението на проблема(не, че го реших де :D ).
Под завъртяно делко, имах предвид палеца, иначе в началото пробвах да го завъртя :lol: .
По същество, датчика дава 357ом. На старото делко, даваше същата стойност.Даже на запален двигател, гледах какви стойности дава към компа( знам че без осцилоскоп не мога да хвана много). По всичко изглежда, че разботи.
Осъмних че при депинването и пинването на следващите кабели съм охлабил самата букса, понатисках пиновете и грешката изчезна...ама за около 20 мин. Не съм ги разменял пиновете защото грешката изчезна. Делкото не съм го разглабял, само сменях комутатора, че стария беше дал фира. Това ,че вдига грешката след време ме озадачава, използвал съм екраниран кабел от старата инсталация. Иначе дадох малко предварение, и колата пали вече без проблем.
Другата седмица ще сменям сегменти. Гори масло около 1л/2000км. Изпаднаха ми бутала от д13, и реших така и така ще я отварям, да я посгъстя малко. Гарнитурата последно реших да е клингерит, няма да използвам раздвижна ролка, главата ще я видя колко е отнемана и тогава ще реша дали да я стържа допълнително. Грубата сметка показва 10.1, което според мен е нормално, колата е всекидневна и трябва да е надеждна. Поста стана малко дълъг, за което се извинявам.
Въпроса ми е има ли нещо което трябва да взема в предвид, нещо което изпускам?
Всякаква градивна критика и съвети са добре дошли.




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост