от 9.5:1 към 11:1

Модератор: doctor

Потребителски аватар
atanasbe
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 155
Регистриран на: 12 окт 2010, 09:37
Kapa: Honda civic - гаражна
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот atanasbe » 27 фев 2013, 11:53

Latest post of the previous page:

Progrip написа:Здравейте. За d16z5/a9/a8 вариантите какви са ? само афтърмаркет ли ? :)

не само става работа и с Д13 кови бутала след като се преправят малко че опират в клапаните но иначе би трябвало да се получи много приятна степен на сгъстяване към 11
бях се засилил да го правя даже имам и буталата но трудно ще се намери двувалова Д серия с добри цилиндри та да ги бодна
Изображение


Happy Owners Never Drive Anything else- HONDA
Изображение

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот motor1sta » 27 фев 2013, 16:16

А тея 2мм дето стърчат над блока , какво правим ? :P Пляскаме дебела гарнитура да може по-лесно да избива после :D



Потребителски аватар
atanasbe
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 155
Регистриран на: 12 окт 2010, 09:37
Kapa: Honda civic - гаражна
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот atanasbe » 28 фев 2013, 12:22

снимката малко лъже излизат горе доле на равно с блока те и Р29 от ибея да вземеш и те са там горе доле и като имаш предвид че гарнитурата ти е 1.25 и камерата на главата е огромна / в сравнение на драгите Д серии /


Happy Owners Never Drive Anything else- HONDA
Изображение

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот motor1sta » 28 фев 2013, 15:37

то по снимки не са прави. Разликата е 1.8 мм във височината на буталата. Аз не бих разчитал гарнитурата да ме спасява ... :D



Потребителски аватар
Progrip
Новак
Новак
Мнения: 13
Регистриран на: 08 окт 2010, 13:00
Kapa: CRX ED9
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот Progrip » 06 мар 2013, 00:20

От всичко изчетено ще се минава на едновалова D-серия няма бъдеще тоя двигател поне от моя гледна точка .



Поздрави



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот motor1sta » 06 мар 2013, 00:54

Двигателя е много хубав, но за жалост както сам си видял няма никакви тЮнинг части за него. Ако имаше части, като за едновалката щеше да е супер .....



Потребителски аватар
atanasbe
Хонда Маниак
Хонда Маниак
Мнения: 155
Регистриран на: 12 окт 2010, 09:37
Kapa: Honda civic - гаражна
Местоположение: Белово
Status: Извън линия

Re: от 9.5:1 към 11:1

Мнениеот atanasbe » 10 мар 2013, 10:01

двуваловите Д серия двигатели вече са морално остарели
и почват да се показват недостатъците на двигателя слабите цилиндри и слабия тунел на коляновия вал


Happy Owners Never Drive Anything else- HONDA
Изображение


Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост