4-та генерация от Русе

Модератор: doctor

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот motor1sta » 31 яну 2013, 10:13

Latest post of the previous page:

http://www.swapshopracing.com/contents/en-us/d603.html


Дерзай :D

Надали е включвал Втека , при положение че ти бичи грешка за налягането. С по-голям мъртвец нямаше ли с кой да се пуснеш :rofl:



Потребителски аватар
tony-asa
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 73
Регистриран на: 26 яну 2012, 19:11
Kapa: CRX 2g. D16Z6 Vtec
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот tony-asa » 31 яну 2013, 16:05

И да сложиш жилото пак няма да имаш витек.ЕКУто ти не вижда скорост
и не го включва .Понеже ползваш витек глава от 5г. там спиидсензора е
на кутията и дава сигнал на ЕКУто и от там имаш витек .На 4г. спиид сензора
е в километража.Трябва да намериш схема на таблото и да видиш кой пин
е за него и да пуснеш кабел от километража до ЕКУто.


Изображение

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот motor1sta » 31 яну 2013, 16:41

Не му вкарвай филми, че хептен ще се омаже. Какво значение има от каква генерация е главата ??? Като сложи жилото, грешката за спеед сензора трябва да изчезне.



Потребителски аватар
tony-asa
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 73
Регистриран на: 26 яну 2012, 19:11
Kapa: CRX 2g. D16Z6 Vtec
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот tony-asa » 31 яну 2013, 16:58

Като вкара жилото ще има работещ километраж да,но ЕКУто от къде
ще вземе сигнал за скорост?Има значение от коя генерация е главата.
До колкото разбрах е с ОБД О и я преправя за витек глава с ОБД 1.
При ОБД 1 спиид сензора е на скоростната кутия,а неговия е в
километража.За това се налага да се пусне кабел към ЕКУто.
Не говоря глупости понеже съм го минал този път.


Изображение

Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот motor1sta » 31 яну 2013, 17:24

Ами с извинение са глупости ......
1: Как главата е ОБД някакво ???? Все едно маховика да е ОБД или блока или буталата .... :D
2: Ще вземе сигнал като си забие тъпото жили и VSS почне да работи, защото се намира в километража и докато няма кой да го "врътка" и 20 кабела да пуснеш ще е все същото. И най-важното в случая че кабела си го има и е на същия пин където и на стария му комп.


Нещо се бъркаш какво се прави в момента. Ти явно си мислиш, че сменя всичко двигател + ск кутия. В случая сменя само двигателя, при което кутията си остава същата - С ЖИЛО! От там като все още не си е закачил жилото как точно ще работи VSS-са ???



Потребителски аватар
tony-asa
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 73
Регистриран на: 26 яну 2012, 19:11
Kapa: CRX 2g. D16Z6 Vtec
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот tony-asa » 31 яну 2013, 18:10

Прав си.


Изображение

Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 31 яну 2013, 19:13

Оправих жилото и километража си бачка . останаха само две грешки 2 и 22 . може би Тони е прав от всс отива кабел към компа които е бил замостен с кабела на витека . Помня че имаше един кабел на мост и беше мушнат само така без обувки тва онова . Утре ще пробвам от пина на всс да замостя с пина на витека :) Или ще проверя сички букси отговарят ли кабелите по схемата която даде терориста :)
Благодаря за отговорите момчета



Потребителски аватар
motor1sta
Moderator
Moderator
Мнения: 887
Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот motor1sta » 31 яну 2013, 19:37

Как ще забиеш VSS-а в pressure valve :D Ща убия !

Изображение

Това с бялата букса е въпросната простотия. Трябва да прекараш кабели до него. Ако вместо него има тапа ще ти подаря един.


А за грешка 2 ...... До колкото се информирах това е 2-ра ламбда сонда, която я има само на японските коли. Ако Еку-то е от такава затова я търси. Решение на проблема - забранявате грешка 2 :lol:



Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 01 фев 2013, 23:58

Е те на тая простотия нямам букса , това какво ще рече че нямам и витек ли . мене ми се струва че изтегля на 5500 оборота . И въпреки сичко не ми попречи неска да и подавам газ

http://vbox7.com/play:03b9296837
http://vbox7.com/play:f28c371ae5
http://vbox7.com/play:d078f533ab



Потребителски аватар
AMD
Moderator
Moderator
Мнения: 630
Регистриран на: 03 мар 2011, 09:13
Kapa: 5ген. Сивик B16А2
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот AMD » 02 фев 2013, 07:56

Нема вътък :D ЕЦУ-то отчита че няма налягане на маслото горе на клапана(или че няма нищо щом не е закачен) и съответно не включва клапана.



Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 02 фев 2013, 12:35

Хмммм начи и преди като я прибирах е нямала вътък , просто кабела които е бил на буксата мост е за да не дава грешки :( Трябва да направя един клип как наема , че вчера карахме с Милен и тои вика бе маи има витек




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта