4-та генерация от Русе

Модератор: doctor

Потребителски аватар
blade78
Новак
Новак
Мнения: 4
Регистриран на: 21 окт 2010, 19:52
Kapa: civic 4g
shuttle
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот blade78 » 11 мар 2013, 19:26

Latest post of the previous page:

Пожарогасителят е уреден:), остава да кажеш кога го искаш
Поздрави



Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 27 мар 2013, 09:31

Мина първия кръг , покарахме видяхме се време е да благодарим на Теро за пожарогасителя , на Блеид78(светлио) за пожарогасителя и на сички които бяхме на пистата . Като цяло работата е добре но аз не съм доволен , сликовете не загряваха и не можах да дам сичко от себе си . Окачването няма да го коментирам щото го нямам :) да се надяваме следващото каране да е по добро . Ето малко онбордове да видите малко разходки :) :) :)
http://www.youtube.com/watch?v=OSdBfsoRlyU
http://www.youtube.com/watch?v=ifNNYcORJXs
http://www.youtube.com/watch?v=pUXbEL8uRE0
и наи доброто което можах да направя 1.04.425 и торба картофи :)
http://www.youtube.com/watch?v=6X8dfwCxr_0



Потребителски аватар
Hondю
Administrator
Administrator
Мнения: 382
Регистриран на: 05 ное 2010, 16:55
Kapa: 4G.
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот Hondю » 27 мар 2013, 15:19

Браво Ники !

Кефя се на мерака с който правиш нещата , продължавай така и резултатите ще дойдат.

Ще ти дам 2 препоръки за карането на Дракон :
1. Не използваш цялата ширина на пистата при подходите към завоите. Пробвай да отваряш траекторията на входа, дори и да се катериш по бордюрите.
2. Влизането на кроасана ти е грешно, а там е много тънък момент в обиколката, от влизането зависи цялото преминаване на кроасана. Пробвай да влизаш плътно в дясно още в началото и ще видиш че не се налага да намаляш толкова в средната му част и съответно се излиза с доста по висока скорост. Трябват малко тренировки, за да не се изтърве момента на спиране към подхода на кроасана, но се свиква.
Нещо такова трябва да се получи : https://dl.dropbox.com/u/52162857/preview.gif


Знам че не е лесно да се кара без окачване, но поне знаеш къде да насочиш усилията си в подготовката на колата за следващите карания.

Успех!


Colin McRae :"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers."

www.HONDA-BULGARIA.com

Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 27 мар 2013, 17:13

Благодаря за съветите , оценявам го и ще си взема бележка :bow: :bow: :bow:



Потребителски аватар
blade78
Новак
Новак
Мнения: 4
Регистриран на: 21 окт 2010, 19:52
Kapa: civic 4g
shuttle
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот blade78 » 27 мар 2013, 17:26

Поздравления за ентусиазма.Доколкото виждам люлееното на този ароматизатор ти е попречило на баланса на колата:)хихихиихихи



Продължавай все така и знай, че винаги можеш да разчиташ на нас:)



Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 20 сеп 2013, 07:07

Момци я даите един акъл , рексова кутия мога ли направо да я сложа на д15-ката ? И добре ли ще и се отрази с ФД 4.75 ?



Потребителски аватар
kris_kn
Начинаещ Хонда Фен
Начинаещ Хонда Фен
Мнения: 33
Регистриран на: 31 дек 2012, 14:50
Kapa: Civic ED6
Местоположение: Кюстендил
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kris_kn » 23 сеп 2013, 19:04

Няма да стане на полуоските! Всичко до 100кс е с 35мм лагери, а над 100 с 40мм. Иначе 4.75 с 15ки ще идеалка! На 13ки ще имаш чувство че всяка скорост е първа! :D :D :D


Изображение

Потребителски аватар
Hondю
Administrator
Administrator
Мнения: 382
Регистриран на: 05 ное 2010, 16:55
Kapa: 4G.
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот Hondю » 24 сеп 2013, 13:18

Виж си твоята кутия с кои лагери е на дифа, може да се окаже че е от 1.6 с големите лагери. НА тези стари бангии почти нищо вече не е оригинално така че има шанс и да е слагана друга кутия.

Ако се окаже че си с 40 мм лагери, само слагаш твоя диференциал в рексовата кутия(естествено трябва да сложиш и короната от 4.75 файнъла, като имай предвид че болтовете които държат короната към дифа са с обратна резба :) ) и си готов.

А ако си с оригиналната кутия от Д15-ката с 35 мм лагери може да направиш същото упражнение, но трябва да си намериш два 40 мм лагера и да ги сложиш на твоя диф.

Ако нещо не е ясно звънкай.

А относно файнъла 4.75 дали е добре. За стартове на драг от място без слик ще е по зле,заради мега късата първа, но за всичко останало е много по-добре :).


Colin McRae :"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers."

www.HONDA-BULGARIA.com

Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 24 сеп 2013, 15:42

Наистина ще видим кое ще е най безболезнено че вече не издържам много ми се кара . Да се надяваме да съм готов до последния кръг и да закрием сезона подобаващо :)



Потребителски аватар
kokolin000
Напреднал Хондажия
Напреднал Хондажия
Мнения: 76
Регистриран на: 10 юни 2012, 08:00
Kapa: японка
Status: Извън линия

Re: 4-та генерация от Русе

Мнениеот kokolin000 » 29 сеп 2013, 06:47

Май намерих скоростна С20 с 4.4 , някои беше споменал че е по добре с 4.4 , Там какъв е филма тя маи е хидро и ще се прехвърля в моя кожух ?




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост