Взаимствано леко от друго място и не е много за хвалене, но който желае може да публикува в тази тема неща които не са издържели по Хондата му.
Да започна първо аз с едни лагерчета и биели дето не успяха да издържат:
... и коляновия вал
Малко по-старо преживяване с един съединител:
... to be continued!
Слаб материал
Модератори: linejka, Cinderella
- Draik
- Moderator
- Мнения: 169
- Регистриран на: 17 май 2011, 11:58
- Kapa: Civic D16Y3
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
- plevelcho
- Потенциален Хонда Маниак
- Мнения: 115
- Регистриран на: 04 сеп 2010, 13:34
- Kapa: CRX & LEGEND
- Местоположение: Козлодуй/Ямбол
- Status: Извън линия
- motor1sta
- Moderator
- Мнения: 887
- Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
- Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
- Status: Извън линия
Re: Слаб материал
Задна на Шатъл. Колата е "леко" системно тормозена на задна и карана с ДИФЕРЕНЦИАЛНО МАСЛО ...........
- motor1sta
- Moderator
- Мнения: 887
- Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
- Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
- Status: Извън линия
- fenabg
- Напреднал Хондажия
- Мнения: 73
- Регистриран на: 24 авг 2010, 17:58
- Kapa: tri hondi
- Status: Извън линия
- Gaze.bg
- Хонда Гуру
- Мнения: 842
- Регистриран на: 09 дек 2010, 11:23
- Kapa: Black Civic Coupe EJ2
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Слаб материал
Дори и нов крик да е при неправилна експлоатация се получава следното:
Добре че имам още един, че на този вече не може да му се разчита много.
Добре че имам още един, че на този вече не може да му се разчита много.
- motor1sta
- Moderator
- Мнения: 887
- Регистриран на: 29 апр 2011, 11:07
- Kapa: 4G D15Bzle (ED6)
- Status: Извън линия
Re: Слаб материал
Понеже все качваме снимки как сме си счупели колите / частите , днеска останах доста приятно очарован. Ето и доказателството, че в повечето случай "грозната снимка" идва след намесата на "майстор" , а не от слабия материал. Следните снимки ги направих преди малко докато се занимавах с поредната простотия или както е вървежно сега - "проект"
Та ровя си аз из стария ми блок (който беше откарал доста време в "мазата") , защото като знам какво е преживял очаквах всичко да е за в коша, ама викам да видя как са легарите и коляновия вал
Та сега ще кажете какво толкова е видял тоя двигател, като изглежда перфе вала: дране, дране, дране, 2 години по пистите, дране дране,дране, дране (не по пистите) И за капак на всичко на миналогодишния Японски след проблем в гарнитурата на главата се наложи да карам така: старта се дава , а стрелката на температурата сочи че и преминава червената белязка надпреварата започва и колата се държи само на прекъсвач (8200об/мин) , а стрелката все така в червеното цели 3 обиколки на стандартната конфигурация на Калояново . След моето недоумение как тоя двигател не блокира реших да покарам и на драга пък току виж е гръмнал най-накрая ........ ами не ... не се предаде до последно (малко след това го смених).
Лагерите бяха TAIHO , доста оплювани .... от доста хора ..... от доста време все такива слагам и явно проблема не е в лагерите
п.п. Вала бе замерен и цялостното му износване е 1 стотна .... изтормозен двигател на 260 000км Допуска е 2 стотни.
Та ровя си аз из стария ми блок (който беше откарал доста време в "мазата") , защото като знам какво е преживял очаквах всичко да е за в коша, ама викам да видя как са легарите и коляновия вал
Та сега ще кажете какво толкова е видял тоя двигател, като изглежда перфе вала: дране, дране, дране, 2 години по пистите, дране дране,дране, дране (не по пистите) И за капак на всичко на миналогодишния Японски след проблем в гарнитурата на главата се наложи да карам така: старта се дава , а стрелката на температурата сочи че и преминава червената белязка надпреварата започва и колата се държи само на прекъсвач (8200об/мин) , а стрелката все така в червеното цели 3 обиколки на стандартната конфигурация на Калояново . След моето недоумение как тоя двигател не блокира реших да покарам и на драга пък току виж е гръмнал най-накрая ........ ами не ... не се предаде до последно (малко след това го смених).
Лагерите бяха TAIHO , доста оплювани .... от доста хора ..... от доста време все такива слагам и явно проблема не е в лагерите
п.п. Вала бе замерен и цялостното му износване е 1 стотна .... изтормозен двигател на 260 000км Допуска е 2 стотни.
- AMD
- Moderator
- Мнения: 630
- Регистриран на: 03 мар 2011, 09:13
- Kapa: 5ген. Сивик B16А2
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- AMD
- Moderator
- Мнения: 630
- Регистриран на: 03 мар 2011, 09:13
- Kapa: 5ген. Сивик B16А2
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
- AMD
- Moderator
- Мнения: 630
- Регистриран на: 03 мар 2011, 09:13
- Kapa: 5ген. Сивик B16А2
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Слаб материал
Открийте разликите с тези по отгоре
към всеки ОБХ трябва да върви такова резервно търкало,обаче закалено
към всеки ОБХ трябва да върви такова резервно търкало,обаче закалено
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост