Понеже все качваме снимки как сме си счупели колите / частите , днеска останах доста приятно очарован. Ето и доказателството, че в повечето случай "грозната снимка" идва след намесата на "майстор" , а не от слабия материал. Следните снимки ги направих преди малко докато се занимавах с поредната простотия или както е вървежно сега - "проект"
Та ровя си аз из стария ми блок (който беше откарал доста време в "мазата") , защото като знам какво е преживял очаквах всичко да е за в коша, ама викам да видя как са легарите и коляновия вал


Та сега ще кажете какво толкова е видял тоя двигател, като изглежда перфе вала: дране, дране, дране, 2 години по пистите, дране дране,дране, дране (не по пистите)

И за капак на всичко на миналогодишния Японски след проблем в гарнитурата на главата се наложи да карам така: старта се дава , а стрелката на температурата сочи че и преминава червената белязка

надпреварата започва и колата се държи само на прекъсвач (8200об/мин) , а стрелката все така в червеното цели 3 обиколки на стандартната конфигурация на Калояново . След моето недоумение как тоя двигател не блокира реших да покарам и на драга пък току виж е гръмнал най-накрая ........ ами не ... не се предаде до последно (малко след това го смених).
Лагерите бяха TAIHO , доста оплювани .... от доста хора ..... от доста време все такива слагам и явно проблема не е в лагерите
п.п. Вала бе замерен и цялостното му износване е 1 стотна .... изтормозен двигател на 260 000км

Допуска е 2 стотни.